سوارس با هت تریک ،پنجمین گلزن برتر تاریخ بارسا شد

سوارس با هت تریک ،پنجمین گلزن برتر تاریخ بارسا شد

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس سوارس ستاره اروگوئه ای بارسلونا در بازی حساس و تماشایی ال کلاسیکو، سه گل از 5 گل تیم بارسلونا را به ثمر رساند و گلهایش دراین بازی را به سه فرزندش اهدا کرد.

سوارس با سه گلی که در بازی امشب نوکمپ وارد دروازه رئال مادرید نمود، تعداد گلهایش به تیم مادریدی را به عدد 9 رساند و این 9 گل را تنها در 11 رویارویی با رئال مادرید به ثمر رسانده. اولین گل سوارس دراین بازی دردقیقه 30 مسابقه و از روی نقطه پنالتی به دست آمد که این گل، بازی را 0-2 کرد. داور مسابقه با بهره گیری از تکنولوژی وار ، خطای واران روی سوارس را پنالتی تشخیص داد تا این اولین پنالتی تاریخ ال کلاسیکو با بهره گیری از تکنولوژی وار لقب بگیرد. سوارس هم این پنالتی را به بهترین نحو ممکن وارد دروازه کورتوا نمود. 

گل سوم بارسلونا شاهکاری از همکاری سوارس با سرخی روبرتو در دقیقه 74 بازی توسط خود سوارس به ثمر رسید و گل چهارم بارسا که در حکم هت تریک سوارس بود در دقیقه 82 از راه رسید.

سوارس با گل هایی که دراین بازی زد، تعداد گلهایش در رقابت های این فصل لالیگا را به عدد7 رساند. سوارس در بازی هفته پیش بارسا مقابل سویا هم موفق به گلزنی شده بود تا طلسم ناکامی در گلزنی در شش بازی رسمی را بشکند.

لوئیسیتو گلهایش در این بازی را به سه فرزندش لائوتی، دلفینا و بنجامین هدیه کرد و وقتی با گلزنی نتیجه بازی را 1-3 کرد، برای جشن گرفتن گلهایش به کنار زمین رفت و با دختر وپسر بزرگترش به شادی پرداخت.

با این سه گل، تعداد گلهای لوئیس سوارس با پیراهن بارسلونا به عدد 159 رسید و او توانست رکورد جوزپ اسکولا با 158 گل را پشت سرگذاشته و حالا پنجمین گلزن برتر تاریخ بارسلوناست


6363