والورده: الکلاسیکو بدون مسی و رونالدو نیز حساس است

والورده: الکلاسیکو بدون مسی و رونالدو نیز حساس است

سایت رسمی فوتبالی - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا معتقد است که غیبت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پس از 11 سال تاثیری در حساسیت الکلاسیکو ندارد.

به گزارش فوتبالی، رقابت مسی و رونالدو در یک دهه اخیر بر حساسیت این رقابت افزورده بود ولی والورده معتقد است که غیبت این بازیکنان چیزی از حساسیت های الکلاسیکو کم نخواهد کرد. او اظهار داشت: " بدون آنها چیزی از الکلاسیکو کم نمی شود. این رقابت پیش از آنها نیز وجود داشت. در واقع پیش از پرتاب سر خوک به سمت فیگو نیز تنش ها وجود داشت. الکلاسیکو همیشه الکلاسیکوست. "

مادرید از 6 بازی گذشته خود تنها در یک بازی پیروز شده است و پس از پیروزی برابر اسپانیول در 22 سپتامبر هنوز در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده است. این اتفاقات شرایط لوپتگی در این تیم را بحرانی کرده است. والورده درباره شرایط مادرید گفت: " ما زیاد روی داستان های مادرید در بحران تمرکز نمی کنیم. البته که روی حریف متمرکز هستیم اما روی کارهایی که می توانند انجام دهند. آنها می توانند به ما ضربه بزنند چون تیمی بزرگ با بازیکنان بزرگ هستند. بازیکنان خوب همیشه می توانند بر بحران ها غلبه کنند. وقتی مادرید ضربه خورده باشد از همیشه خطرناک تر است. من انتظار بهترین بازی را از آن ها دارم. فکر نمی کنم دست از تسلط بر بازی بردارند. آنها با وجود روندی بدی که در پیش گرفتند اما در ابتدای فصل خیلی خوب بازی می کردند آنها تیمی هستند که موقعیت سازی می کنند. شاید نتوانند از آنها استفاده کنند اما در برابر لوانته 10 موقعیت گل داشتند. این چیزی است که باید مراقب آن باشیم. "

1070