فریسات: از لحاظ تیمی شرایطمان جور نیست/ برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند

فریسات: از لحاظ تیمی شرایطمان جور نیست/ برخی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند

وبسایت رسمی فوتبالی- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت:‌ از لحاظ تیمی شرایطمان جور نیست و در برخی از پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه هستیم. 

به گزارش فوتبالی، عزیز فریسات در مورد تساوی فولاد خوزستان و استقلال خوزستان، گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم مشاهده کردیم. متاسفانه موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود.  چند توپ به تیر زدیم و چند موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

وی افزود: تیم ما نیاز به تقویت دارد، متاسفانه شکل بستن تیم به شکلی بوده که شرایط جور نیست و برخی پست‌ها مشکل داریم. در این بین هم برخی به دنبال منافع شخصی خود هستند و قصد دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند. 

مربی تیم فوتبال فولاد در ادامه در رابطه با اعتراضاتی که به مدیریت می‌شود، گفت: اول فصل حبیب رضایی تیمی را تحویل گرفت که قبلا بسته شده بود. حتی خود من دو روز مانده به شروع مسابقات به فولاد پیوستم. شما شک نکنید فولاد با رضایی روزهای خوبی در پیش دارد.

فریسات در مورد اینکه رئیس هیأت مدیره باشگاه فولاد که اعلام کرده کادرفنی نیاز به تقویت دارد، تصریح کرد:‌ نمی‌دانم چه صحبتی از سوی رئیس هیأت مدیره مطرح شده اما تیم نیاز به تقویت دارد. جایگاه فولاد اینجا نیست و باید در نیم فصل اقدام به تقویت تیم کرد. مدیریت باشگاه در حال حاضر کاری نمی‌تواند انجام دهد چرا که نقل و انتقالی نمی‌توان  انجام داد اما مطمئن باشید مدیریت باشگاه اقدامات خوبی در نیم فصل می‌کند.

وی در ادامه افزود: شما نگاه کنید وقتی کا را شروع کردیم 7-8 بازیکن تیم مصدوم بودند و 7-8 بازیکن از آکادمی آوردیم. دفاع چپ ما که مصدوم شد بازیکن جایگزین نداشتیم. همانطور که قبلا هم گفتم فولاد نیاز به صبر و حوصله دارد. تمام اعضای کادرفنی و مدیریت فولاد به دنبال فراهم کردن بستر مناسب برای موفقیت تیم هستند و هیچکسی دوست ندارد شرایط به این شکل باشد. باز هم تأکید می‌کنم فولاد به شرایط خوبی خواهد رسید  اما این مسئله نیاز به صبر دارد. خیلی از بازیکنان مصدوم ما هنوز به شرایط آمادگی نرسیدند و این کار ما را سخت کرده است.

9697