پیش بینی بارش باران در بارسلونا در زمان برگزاری ال کلاسیکو

پیش بینی بارش  باران در بارسلونا در زمان برگزاری ال کلاسیکو

سایت رسمی فوتبالی- طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، دمای هوای شهر بارسلونا در هنگام برگزاری بازی ال کلاسیکو در عصر روز یکشنبه (ساعت 16.15 به وقت اسپانیا و ساعت 18.45 دقیقه به وقت تهران)، 14 درجه سانتیگراد خواهد بود که دما حدود 12 درجه سانتی گراد احساس می شود.

آسمان بندربارسلونا در هنگام برگزاری بازی ال کلاسیکو مملو از باران خواهد بود و احتمال بارش باران در زمان انجام این مسابقه، حدود 90 درصد پیش بینی شده است. البته بارش باران شدید نخواهد بود و ابرها به حالت نم نم و دلنشین خواهند بارید. خبری هم از باد وطوفان نیست. این شرایط تا ساعت 18 عصر یکشنبه که زمان اتمام بازی ال کلاسیکو است، بر آب و هوای بارسلونا حکمفرماست. 

روز شنبه هم هوای بارسلونا دقیقا به همین ترتیب بود. بارش باران و افت نسبی دمای هوا. این درحالی است که موجی از سرما سایر نقاط کشور اسپانیا را فرا گرفته؛ اما با وجود این موج شدید سرما، دمای 14 درجه هوای بارسلونا در روز یکشنبه، دمای نسبتا مطلوبی به نظر می رسد. 

البته طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، بین ساعت 12 تا 14 روز یکشنبه (به وقت اسپانیا) باران با شدت بیشتری می بارد ولی حجم وشدت باران به نحوی نیست که به چمن زمین نوکمپ و روند برگزاری بازی لطمه ای بزند.


6363