تیم منتخب گران ترین های تاریخ ال کلاسیکو

تیم منتخب گران ترین های تاریخ ال کلاسیکو

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید و بارسلونا همیشه بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار  داشته اند و در طول سالها، مبالغ هنگفتی را برای حفظ این بازیکنان پرداخته اند.

درعین حال لاماسیا و لا فابریکا هم از جمله بهترین و قوی ترین آکادمی های دنیای فوتبال به حساب می آیند و به همین خاطر معمولا رئال و بارسا برای پوشش دادن نیازهای تیمشان، نیازی به خرید بازیکن در بازارهای نقل و انتقالات ندارند. البته اگر این دو تیم خریدهایی هم دربازار انجام دهند، خریدهای ارزان قیمتی نخواهند بود. در این گزارش قصد داریم تا تیم منتخب متشکل از 11 خرید گران قیمت تاریخ باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا را به شما معرفی کنیم:

تیبائو کورتوا، دانی آلوس، په په، لنگله، کوئنترائو، خامس رودریگس، زین الدین زیدان، کوتینیو، دمبله، کریستیانو رونالدو و بیل

منطقا مهاجم ها به مراتب گران قیمت تر از مدافعان هستند. دروازه بان این تیم منتخب، تیبائو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید است و آلوس، لنگله، په په و کوئنترائو، مدافعان گران قیمت تاریخ ال کلاسیکو را تشکیل می دهند که البته قیمت هیچ کدام بالاتر از 35 میلیون یورو نیست.

در خط میانی، اعدادو ارقام متفاوت است: از کوتینیوی 130 میلیون یورویی گرفته تا خامس 80 میلیونی و زیدان 72 میلیونی.. باید به این نکته توجه داشت که رئالی ها بیش از 15 سال پیش چنین مبلغی را برای خرید زیدان پرداخت کرده بودند.

در خط حمله قیمتها به مراتب بیشتر می رود و ارقام از مرز 300 میلیون یورو عبور می کنند: عثمان دمبله: 115 میلیون یورو، کریستیانو رونالدو: 96 میلیون یورو و گرث بیل 101 میلیون یورویی مثلث تهاجمی این تیم منتخب را تشکیل می دهند.

بازیکنانی مثل کورتوا، دمبله و یا لنگله هنوز حضور در بازی ال کلاسیکو را تجربه نکرده اند واین درحالی است که بازیکنانی مثل کریس رونالدو و یا بیل، نام خود را در تاریخ این بازی حساس جاودانه کرده اند. تنها 5 نفر از این بازیکنان یکشنبه شانس حضور در این بازی مهم را خواهند داشت.



6363