وقتی فرشته مرگ در روز تولد 61سالگی گلن هادل به سراغش رفت؛ نبرد هادل با مرگ و زندگی

وقتی فرشته مرگ در روز تولد 61سالگی گلن هادل به سراغش رفت؛ نبرد هادل با مرگ و زندگی

سایت رسمی فوتبالی- گلن هادل بازیکن و سرمربی سابق فوتبال انگلیس امروز و در روز تولد شصت و یک سالگی اش و هنگامی که در استودیوی بی.تی اسپورت بریتانیا مشغول اجرای برنامه بود، ناگهان بیهوش شد و بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل گردید.

حالا هم اوضاع او چندان مساعد نیست و خطر مرگ او را تهدید می کند. این اتفاق تلخ دقیقا در روزی رخ داد که هادل شصت و یک ساله شد. او صبح امروز در به عنوان کارشناس برنامه بی.تی اسکور در استودیو حضور یافته بود که ناگهان بی هوش و نقش بر زمین شد وبلافاصله به بیمارستان منتقل گردید.

جیک هامفری، مجری این برنامه ورزشی دراین رابطه گفت:« صبح امروز هادل درحالی که به شدت بیمار بود به استودیو آمد.» و کمی بعد از این اتفاق با بهره گیری از شبکه های اجتماعی برای اسطوره فوتبال بریتانیا آرزوی بهبود کرد. او در پیغامی نوشت:«همه درکنارت هستیم گلن. برایت عشق و قدرت می فرستیم.»

بلافاصله بعد از این اتفاق تلخ بود که پخش این برنامه تلویزیونی متوقف شد. حالا بسیاری از چهره های سرشناس ورزشی در شبکه های اجتماعی برای گلن هادل پیغامهایی منتشر کرده و برایش آرزوی بهبود دارند. یکی از این افراد گری لینکر، مجری تلویزیون و مهاجم سابق تاتنهام، بارسلونا و تیم ملی انگلیس است. او در پیغامی نوشت:« خبری نگران کننده درمورد گلن هادل که در استودیوی بی تی بیهوش شد. در فکر تو و خانواده ات هستم. بلندشو گلن.»


هادل در57 بازی ملی برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان نسل خودش بود وسابقه بازی برای تیمهای تاتنهام و چلسی را نیز در کارنامه ورزشی اش می بیند. هادل بعد از آویزان کردن کفشهایش در بین سالهای 1999 تا 2001 هدایت ساوثهمپتون را در دست گرفت. از سال 2001 تا 2003 سرمربی تاتنهام بود وپس از آن تا سال 2006 ولورهمپتون را مربیگری کرد. در حال حاضر او به عنوان دستیار کوئینزپارک رنجرز مشغول کار است.

هادل در طول دوران فوتبالی اش با تاتنهام قهرمان جام حذفی انگلیس و جام یوفا شد. جنجالی ترین تجربه مربیگری اش هم به حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی انگلیس دربین سالهای 1996 تا 1999 برمی گردد که درآن زمان سه شیر را به جام جهانی 1998 رساند.

6363