لیورپول 4 - 1 کاردیف؛ آتش بازی در آنفیلد!

لیورپول 4 - 1 کاردیف؛ آتش بازی در آنفیلد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که در اواخر بازی نمایش بسیار خوبی ارائه داد با 4 گل محمد صلاح، شکیری و دبل سادیو مانه و نتیجه 1-4 موفق شد کاردیف را شکست داده و موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

لیورپول از همان ابتدای بازی حملات خود را روی دروازه کاردیف آغاز کرد و در دقیقه 10 به گل رسید. ضربات پیاپی مهاجمان لیورپول با دفع مدافعان کاردیف همراه شد اما در نهایت روی ریباند صلاح از گوشه محوطه موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد مرسی سایدی ها بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشتند اما ضربه سر فن دایک روی ارسال صلاح به دیرک دروازه کاردیف برخورد کرد.

در دقیقه 24 اولین فرصت برای کاردیف روی دروازه لیورپول ایجاد شد حضور به موقع آلیسون مانع به ثمر نشستن حرکت تماشایی مورفی و ارسال او شد.

در ادامه لیورپول صاحب توپ و میدان بود اما نمی توانست موقعیت خاصی روی دروازه کاردیف ایجاد کند. در دقیقه 40 ضربه زیبای فرمینو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در لحظات پایانی نیمه اول ضربه سر مورنو از روی خط توسط موریسون بازگردانده شد تا نیمه نخست با برتری 0-1 لیورپول به پایان برسد.

کاردیف نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در 20 دقیقه ابتدایی مالک توپ و میدان بود اما نمی توانست موقعیت مهمی خلق کند. لیورپول نیز در این دقایق تحت تاثیر بازی برتر حریف قرار داشته و کمتر صاحب توپ می شد.

اما بر خلاف جریان بازی مرسی سایدی ها در دقیقه 65 به گل دوم رسیدند. حرکت انفرادی سادیو مانه و ضربه محکم او از گوشه محوطه باعث شد برتری لیورپول 2 برابر شود.

اما در دقیقه 77 کاردیف موفق شد با ارسال هویلت و ضربه پترسون از درون 6 قدم دروازه لیورپول را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند.

اما در دقیقه 84 شکیری موفق شد روی پاس صلاح و یک ضربه دیدنی پای چپ گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و 4 دقیقه بعد و باز هم روی پاس صلاح، این بار مانه با یک ضربه چیپ گلزنی کرد تا لیورپول 1-4 کاردیف را مغلوب کند.