ماینتس 1 - 2 بایرن؛ حمله به سوی دورتموند

ماینتس 1 - 2 بایرن؛ حمله به سوی دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کواچ در روزی که 2 بار دیرک دروازه میزبان را به لرزه درآوردند، در نهایت با گل های گورتزکا و تیاگو موفق شدند ماینتس را شکست دهند.
 

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و اولین فرصت این تیم در دقیقه 8 ایجاد شد اما ضربه داوید آلابا از پشت محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه ماینتس کنترل بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 21 می توانست توسط اوستونالی به گل برسد اما ضربه این بازیکن از درون محوطه به بیرون رفت.

در دقیقه 28 بایرن بهترین فرصت را برای زدن گل اول به دست آورد اما ضربه کیمیچ روی پاس لواندوفسکی به دیرک دروازه ماینتس برخورد کرده و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

اما در دقیقه 38 بایرن بالاخره به گل برسد. ارسال کیمیچ با ضربه والی گورتزکا همراه شد تا تیم مهمان در اواخر نیمه اول به گل برسد.

دقایقی بعد باز هم ضربه والی گورتزکا برای دروازه ماینتس خطرساز شد اما ضربه او به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 0-1 بایرن به پایان برسد.

اما ماینتس نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 49 و با ضربه زیبا و زمینی بوئیتوس از درون محوطه موفق شد گل تساوی را وارد دروازه نویر کند.

بعد از دریافت گل بایرن سراپا حمله شد و بعد از چند هجوم نصفه و نیمه در دقیقه 62 گل دوم را به ثمر رساند. ارسال زمینی لواندوفسکی با حضور به موقع تیاگو درون محوطه همراه شد و او با یک ضربه دقیق زننده گل دوم لقب گرفت.

در دقیقه 75 ماینتس تا آستانه دریافت گل سوم هم پیش رفت اما ضربه خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن به دیرک دروازه این تیم برخورد کرد.

در دقیقه 80 سوله شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط مولر دفع شد. در ادامه بازی اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن 1-2 موفق به شکست ماینتس شد.