نمایش فوق‌العاده امید ابراهیمی برابر السد

نمایش فوق‌العاده امید ابراهیمی برابر السد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی که محمدرضا خانزاده را به‌عنوان مدافع میانی و امید ابراهیمی را در خط میانی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۵۰ امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه میزبان تیم رده سومی السد بود.

السد که چهار روز قبل در دیدار برگشت لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس به تساوی رسید و از راهیابی به فینال این رقابت‌ها بازماند، امشب در حالی برابر یاران خانزاده و ابراهیمی قرار گرفت که نسبت به دیدار آسیایی برابر شاگردان برانکو تنها یک تغییر در ترکیب خود داشت ولی در همان نیمه اول با دریافت ۳ گل غافلگیر شد.

در حالی که انتظار می‌رفت السد خیلی زود به بازی برگردد و گلزنی کند، عبدالرحمن محمد با شوت دیدنی پای چپ از پشت محوطه جریمه دومین گل الاهلی را در دقیقه ۲۱ زد تا یاران خانزاده و ابراهیمی با دو گل از مدعی قهرمانی لیگ ستارگان پیش بیافتند.

اما این پایان کار نبود و محمد مونتاری در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی دروازه السد را باز کرد تا در نتیجه‌ای غیر منتظره الاهلی با ۳ گل در این مسابقه پیش بیافتد.

الاهلی نیمه اول را با پیروزی ۳ بر صفر پشت سر گذاشت، اما در دقیقه ۵۱ بوعلام خوخی که روی گل اول تیمش اشتباه کرده بود، یک پنالتی برای السد به دست آورد که بغداد بونجاح بهترین بهره را از آن بُرد و تبدیل به گل اول تیمش کرد.

در نهایت این مسابقه با برتری ۴ بر یک یاران خانزاده و ابراهیمی به پایان رسید تا آنها نخستین شکست فصل السد را رقم بزنند و علاوه بر جلوگیری از صعود این تیم به رده دوم، با این پیروزی ۱۵ امتیازی شوند و در رتبه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.