توخل: امباپه می تواند در پاری سن ژرمن پیشرفت چشمگیری داشته باشد

توخل: امباپه می تواند در پاری سن ژرمن پیشرفت چشمگیری داشته باشد

سایت رسمی فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد که کیلیان امباپه می تواند در تمامی ابعاد ورزشی خود در این تیم پیشرفت کند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 19 ساله تیم ملی فرانسه با دو باشگاه متفاوت قهرمان لیگ فرانسه شده و همچنین بهترین بازیکن جوان جام جهانی روسیه نیز شد. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی با مارسی درباره این بازیکن گفت: " کیلیان تنها 19 ساله است. علیرغم کیفیت استثنایی او باز هم جای پیشرفت نیز دارد. او می تواند از نظر تدافعی پیشرفت کند و توانایی یافتن فضا را نیز تغییر دهد. بازیکنانی مانند کیلیان دوست دارند بازی کنند و کیفیتشان را نشان دهند. آنها بازی ها را دوست دارند و نمی توانند صبر کنند. کیلیان به نوری نیاز دارد که استعدادهای خود را نشان دهد. "

از سوی دیگر ادینسون کاوانی نیز در سه بازی اخیر هیچ گلی به ثمر نرسانده است و توخل تایید کرد که این بازیکن در شرایط خوبی قرار ندارد. او اظهار داشت: " ادینسون نگران است. او در چند بازی گل نزده و از این شرایط راضی نیست و همچنین پس از مسافرت های متعدد به اروگوئه خسته است. او در برابر آمیان و ناپولی تمام تلاش خود را کرد. او بیش از حد می خواهد گل بزند و گاهی صبر لازم است. به او گفتم که این اتفاق رخ خواهد داد. او فقط باید به تلاش خود ادامه دهد. "

1070