اکبر ایمانی: خیلی وقت بود دنبال گل زدن از راه دور بودم/ نگفتم در پُست هافبک راست بازی نمی‌کنم

اکبر ایمانی: خیلی وقت بود دنبال گل زدن از راه دور بودم/ نگفتم در پُست هافبک راست بازی نمی‌کنم

وبسایت رسمی فوتبالی- اکبر ایمانی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خیلی وقت بود که می‌خواستم با شوت از راه دور گل بزنم و خوشبختانه این اتفاق در بازی با پارس جنوبی رخ داد.

به گزارش وبسایت فوتبالی، اکبر ایمانی در گفت‌وگویی درباره تساوی تیمش برابر پارس جنوبی در جم گفت: بازی بدی نبود. آنها روی توپ‌های هوایی و ارسال‌ها ما را اذیت کردند، ولی ما روی زمین فوتبال بازی کردیم. برای برد به جم رفته بودیم، ولی فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود. پارس جنوبی هم تیم خوبی است و آنها در زمین خودشان سخت امتیاز می‌دهند.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در این بازی برای زردپوشان گل زد، با ابراز خرسندی از گلزنی در این بازی خاطر نشان کرد: خیلی وقت بود که دنبال شوت زدن از راه دور بودم و در این مدت شوت‌هایم گل نمی‌شد. خدا را شکر که در این بازی گل زدم و گلم را به همسرم تقدیم می‌کنم.

وی با اشاره به شرایط فعلی تیمش و پیشرفت این تیم نسبت به هفته‌های گذشته تصریح کرد: ما قبل از بازی با تراکتورسازی در لیگ برتر استرس برد داشتیم، ولی خوشبختانه بعد از این بازی روحیه و انگیزه بازیکنان بالاتر رفت و حالا راحت‌تر فوتبال بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم و به رده‌های بالاتر برسیم.

ایمانی در واکنش به اینکه از قول او عنوان شده بود راضی نیست در پُست هافبک راست بازی کند، تصریح کرد: من نگفتم در پُست هافبک راست بازی نمی‌کنم. من بازیکن هستم و وظیفه‌ام این است که هر جا سرمربی خواست، بازی کنم. من در آن پست کارآیی لازم را ندارم و خوشبختانه الان هم در پُست هافبک دفاعی بازی می‌کنم. با این حال هر جا که مربی‌ام بخواهد بازی می‌کنم.

7655