سایپا صفر- پرسپولیس یک/ تیم دایی سه امتیاز پرسپولیس را یک امتیار کرد

سایپا صفر- پرسپولیس یک/ تیم دایی سه امتیاز پرسپولیس را یک امتیار کرد

وبسایت رسمی فوتبالی- دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

به گزارش وبسایت فوتبالی، تیم‌های سایپا و پرسپولیس از ساعت 16:35 امروز (شنبه) در چارچوب دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت. 

داور: حسین زرگر

کمک داوران: رضا سخندان و محمد عطایی

کارت زرد:آدام همتی(پرسپولیس)، محمد انصاری(پرسپولیس)، امید خالدی(سایپا) 

کارت قرمز:-

گل‌:کمال کامیابی‌نیا(در دقیقه 15 برای پرسپولیس) 


ترکیب سایپا:

محمد حسین منادی،  محمد امین حاج محمدی، امید خالدی،  عبدالله ناصری(محمدرضا سلیمانی 73)، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری(صادق بارانی 73)،رضا اسدی، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی،  آرمان رمضانی

سرمربی علی دایی


ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، امید عالیشاه(سیامک نعمتی67)، آدام همتی(محسن ربیع‌خواه78)، علی علیپور و گادوین منشا.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

لحظات حساس:

دقیقه 1: این دیدار با سوت حسین زرگر آغاز شد و نارنجی پوشان در سمت راست دروازه حضور دارند.

دقیقه 2: ارسال کرنر آرش رضاوند روی دروازه بیرانوند خطرساز شد و دفع ناقص سیدجلال حسینی می‌توانست به گلزنی بازیکن سایپا منجر شود که در دو مرحله توپ دفع و دور شد. 

دقیقه ۷: ضربه کاشته سایپا از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را ترابی روی دروازه فرستاد که ضربه سر علی دشتی را بیرانوند با یک شیرجه مهار کرد.

دقیقه ۱۱: خطای سیدجلال حسینی روی علی دشتی یک ضربه کاشته دیگر برای شاگردان دایی به همراه داشت.این ضربه کاشته سایپا را ترابی زد که به دیواره دفاعی برخورد کرد.

دقیقه 14: روی کار ترکیبی در ضربه ایستگاهی پرسپولیس پشت محوطه جریمه سایپا، کامیابی نیا با شوتی دقیق و پرقدرت به عنوان اولین گلزن پرسپولیس در این مسابقه لقب گرفت.

دقیقه 17: اولین حمله سایپا پس از گلزنی پرسپولیس خطرناک بود و بیرانوند توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۰: پرتاب بلند اوت خالدی روی دروازه پرسپولیس باعث شد خطای مهاجمان سایپا روی مدافعان پرسپولیس شد.

دقیقه ۲۲:علی دشتی خود را به زمین انداخت اما داور اعتقادی به خطای سیدجلال حسینی روی این بازیکن نداشت. 

دقیقه 34: ارسال خطرناک عالیشاه با عبور از مقابل گادوین منشا در محوطه جریمه سایپا به ناصری رسید. 

دقیقه ۳۶: نفوذ منشا و پاس او به علیپور این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی شوت او بعد از برخورد به مدافعان سایپا راهی کرنر شد و ضربه کرنر را دروازه بان سایپا مهار کرد. 

دقیقه ۴۰: ارسال ناقص از سمت راست سایپایی‌ها با سماجت آرمان رمضانی و ضربه سر او همراه شد که توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 45: سانتر زیبای عبداله ناصری با ضربه سر رمضانی با فاصله زیاد از کنار تیرک عمودی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰: نفوذ علیپور به درون محوطه جریمه و پاس خوب او به رسن یک موقعیت گلزنی برای پرسپولیس ایجاد کرد ولی شوت رسن را دروازه بان سایپا به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۵۲: ارسال ضربه کرنر‌ با ضربه سر مناسب شایان مصلح بالاتر از مدافعان سایپا همراه شد اما این فرصت با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 57: ارسال دیدنی عالیشاه با ضربه سر فنی منشا می‌رفت که پایه ساز دومین گل پرسپولیس در این دیدار شود که با دخالت به موقع دشتی و دفع حاج محمدی به دنبال آن، توپ راهی کرنر شد. 

دقیقه ۶2: خطای انصاری روی بازیکن سایپا یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه تقدیم به این تیم کرد.ضربه کاشته را ترابی روی دروازه فرستاد که ضربه سر خالدی را بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۷۴: خالدی پرتاب بلند اوت را انجام داد و مدافعان پرسپولیس توپ را برگشت دادند و در نهایت توپ به ترابی رسید که شوت او را بیرانوند به خوبی مهار کرد. 

دقیقه 82: گادوین منشا سمت چپ محوطه جریمه سایپا توپی را کنترل و به سمت دروازه شلیک کرد، اما توپ با برخورد به تیر افقی و دستان منادی به کرنر رفت.

دقیه 85: ضربه ایستگاهی خطرناک سایپایی‌ها روی دروازه پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه 86: کرنر ارسالی و خطرناک سایپایی‌ها روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد، اما باعث باز شدن دروازه این تیم نشد. هرچند خیمه سنگین سایپا روی دروازه پرسپولیس ادامه‌دار بود.

دقیقه 87: حملات متعدد سایپا روی دروازه پرسپولیس در چند رفت و برگشت در نهایت با ضربه سر سلیمانی تبدیل به گل شد.

دقیقه 3+90: سیدجلال حسینی با اعتراض به کمک داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد.