آذری: گل‌محمدی مربی‌ نیست که اخلاق را زیر پا بگذارد/ دو سه بازیکن ذوب‌آهن پررو شده‌اند

آذری: گل‌محمدی مربی‌ نیست که اخلاق را زیر پا بگذارد/ دو سه بازیکن ذوب‌آهن پررو شده‌اند

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت:‌یحیی گل‌محمدی مربی اخلاق‌مداری است و قوانین را به خوبی می‌داند. 

به گزارش فوتبالی، در مورد اینکه شایعه شده یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن به صورت پنهانی با یحیی گل‌محمدی مذاکره کرده است، گفت: برخی افراد به دنبال شیطنت هستند. 7-8 نفر آدم مریض در اصفهان داریم که می‌خواهند مربی خودشان را تحمیل کنند. اینها زمان قلعه‌نویی،‌گل‌محمدی، مجتبی حسینی و تقوی هم این کارها را می‌کردند.  30-40 خط ایرانسل خریده‌اند و به مدیرعامل کارخانه و رئیس هیأت مدیره پیامک می‌زنند و می‌خواهند جوسازی کنند. این شیخ شیطون‌ها می‌خواهند چنین فضایی را ایجاد کنند اما ذوب‌آهن یک باشگاه سیستماتیک است. اگر تغییر و تحولی هم بخواهد صورت بگیرد از طریق مدیرعامل باشگاه خواهد بود.

وی تاکید کرد: یحیی گل‌محمدی آدم اخلاق مداری است و قوانین را به خوبی می‌داند و در این برهه از زمان که با باشگاه پدیده قرارداد دارد، چنین کارهایی را نمی‌کند. این افراد می‌خواهند ساختار ما را خراب کنند اما من 14 سال است در ورزش مدیریت کرده‌ام.

آذری با اشاره به رفتار برخی بازیکنان این تیم گفت: 2-3 بازیکن تیم ذوب‌آهن پررو شده‌اند و از رفتار دموکراتیک امید نمازی سوءاستفاده می‌کنند. در تیم ما اکنون بازیکنی مثل محسن مسلمان به خوبی بازی می‌کند و از کادر فنی حرف‌شنوی دارد. من زبان این 2-3 نفر تازه به دوران رسیده را خوب می‌دانم و تا نیم‌فصل تکلیف آنها را مشخص می‌کنم.

وی در مورد اینکه منظورش کدام بازیکن ذوب‌آهن است،‌گفت:‌ اسمی از کسی نمی‌آورم اما اجازه نمی‌دهم در ذوب‌آهن هر کسی بخواهد راه خودش را برود و اینها از فرهنگ و منش خوب نمازی سوءاستفاده می‌کنند.



9697