گریزمن: بارسابدون مسی هم توان برد در ال کلاسیکو را دارد

گریزمن: بارسابدون مسی هم توان برد در ال کلاسیکو  را دارد

سایت رسمی فوتبالی- آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید در گفتگو با کانال ایی.اس.پی.ان در مورد بازی پیش روی ال کلاسیکو صحبت کرده و نظرش را در مورد این جدال حساس مطرح کرده است.

گریزمن درمورد رویارویی بارسلونا و رئال مادرید درغیاب لیونل مسی مصدوم گفته:« خب ال کلاسیکو از راه رسید. مثل همه ال کلاسیکوهای دیگر بازی زیبایی خواهد شد. چه حیف که مسی نیست ولی بارسا بازیکنان خوبی برای برد در این بازی را در اختیار دارد. رئال هم به برد در این بازی نیازدارد تا بتواند روبه جلو حرکت کند. بازی تماشایی و زیبایی خواهد شد.»


او در مورد انگیزه های اتلتیکویی ها در کورس قهرمانی لالیگا گفت:« ما امسال مثل هرسال درحال مبارزه هستیم. سال گذشته دوم شدیم و باید همینطور به تلاشمان ادامه دهیم و در زمین نشان دهیم که می توانیم در رده های بالایی جدول و نزدیک تیمهای بزرگ باشیم. ما باید ثبات حضور همیشگی در بین سه تیم برتر جدول را حفظ کنیم. سالهاست که همینطور بوده. در طول یک سال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، به ویژه اینکه این فصل همه تیمها شروع پرفرازونشیبی داشته اند و امتیازاتی از دست داده اند. ما باید از این فرصت بهره ببریم و ببینیم که تا کجا می توانیم برسیم.»

6363