درغیاب کریس و مسی، بنزما برترین گلزن فعلی ال کلاسیکو

درغیاب کریس و مسی، بنزما برترین گلزن فعلی ال کلاسیکو

سایت رسمی فوتبالی- کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در 26 دیداری که مقابل بارسلونا برگزار کرده 9 بار موفق شده تا دروازه این تیم را باز کند.

حالا و با مصدومیت لیونل مسی و غیبت کریس به خاطر پیوستنش به یوونتوس، دو گلزن برتر ال کلاسیکوهای دهه اخیر دراین مسابقه حضور نخواهند داشت. لیونل مسی که در37 مصافش با رئال، 26 گل به این تیم زده بود و کریس رونالدو در 31 ال کلاسیکویی که برگزار کرده بود، 18 بار موفق به بازکردن دروازه حریف کاتالان شده بود.

درغیاب این دوستاره،برترین گلزن در بین تمامی بازیکنانی که عصر یکشنبه گام به زمین نوکمپ خواهند گذاشت، کریم بنزما خواهد بود. ستاره فرانسوی که در26 جدال با بارسا، 9 بار موفق به بازکردن دروازه این تیم شده. البته آمار او فاصله خیلی زیادی با 26 گل مسی در ال کلاسیکو و 18 گل کریس رونالدو و آلفردو دی استفانو در تاریخ دیدارهای  ال کلاسیکو دارد ولی به هرحال او باتجربه ترین بازیکن درزمینه گلزنی در ال کلاسیکو در دیدار یکشنبه خواهد بود. پشت سر او نام لوئیس سوارس دیده می شود. ستاره اروگوئه ای بارسلونا در 11 ال کلاسیکویی که برگزار کرده،6 گل به ثمر رسانده.

تمام بازیکنان فعلی رئال مادرید در رویارویی هایشان با بارسلونا مجموعا و روی هم رفته 21 گل به این تیم زده اند و مجموع گلهای تمام بازیکنان رختکن بارسا به رئال مادرید، بدون درنظر داشتن گلهای مسی، تنها 10 گل است.


بازیکنان رئالی که سابقه بازکردن دروازه بارسا را داشته اند عبارتند از:بنزما (9گل)، راموس(4گل)، بیل (2گل)، آسنسیو (2گل)، واران(2گل)، مارسلو (1گل) وکاسمیرو (1گل). گلزنهای بارسا در بازیهای ال کلاسیکو هم عبارتند از: سوارس (6گل)،پیکه(2گل)، راکیتیچ (1گل) وجوردی آلبا (1گل)

6363