پیش بازی سایپا - پرسپولیس / پروفسور از شهریار انتقام می‎گیرد؟

پیش بازی سایپا - پرسپولیس / پروفسور از شهریار انتقام می‎گیرد؟

سایت فوتبالی – فینالیست لیگ قهرمانان آسیا، یک هفته قبل از بازی با نماینده ژاپن به دنبال کم کردن فاصله اش با تیم های اول و دوم جدول است.

به گزارش فوتبالی، سایپا و پرسپولیس در شرایطی برگزار کننده آخرین دیدار هفته دهم لیگ هستند که پرسپولیس هفته آینده باید بازی رفت فینال لیگ قهرمانان را در خانه کاشیما برگزار کند و شاید اینطور به نظر برسد که قرمزها بخواهند انرژی‎شان را برای دیدار در ژاپن ذخیره کنند اما هم برانکو هم علی دایی این موضوع را رد کرده اند و گفته اند پرسپولیس با نهایت قدرتش در این بازی به میدان خواهد رفت.

تغییر در ترکیب پرسپولیس: قرمزها برای بازی با سایپا احمد نوراللهی را در اختیار ندارند و به همین دلیل امید عالیشاه جای او را در زمین خواهد گرفت. پیش از این گفته می شد شاید آدام همتی هم جلوی سایپا بازی کند اما اگر قرار باشد پرسپولیس با ترکیب اصلی‎اش جلوی سایپا قرار بگیرد شاید همتی شانسی برای حضور در ترکیب ابتدایی نداشته باشد.

نتیجه قبلی: سایپا هفته گذشته با نتیجه 1-2 از استقلال شکست خورد و پرسپولیس هم آخرین باری که در لیگ بازی کرده، دیدار دربی بوده که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وضعیت در جدول: سایپا با 14 امتیاز تیم هفتم جدول است و پرسپولیس 16 امتیازی در رده سوم قرار دارد.

اهمیت برد: برانکو از آخرین بازیش با علی دایی خاطره خوبی ندارد و فروردین ماه امسال 1-2 به سایپا باخت تا جشن قهرمانی اش به تعویق بیفتد. برانکو می خواهد هم انتقام آن شکست را از دایی بگیرد هم اینکه تیمش با روحیه خوبی آماده فینال لیگ قهرمانان شود ضمن آنکه پرسپولیس در صورت بردن سایپا می تواند فاصله اش با سپاهان را به 3 امتیاز برساند. آنطرف میدان دایی هم امیدوار است با بردن پرسپولیس جای این تیم در رده سوم جدول را بگیرد هر چند که تساوی در این دیدار هم سایپا را جانشین استقلال در رده ششم خواهد کرد.

غایبان: پرسپولیس که نوراللهی را ندارد و معین عباسیان و روزبه شاه‎علیدوست هم برای سایپا نمی توانند بازی کنند.

شنبه ۵ آبان ماه

سایپا تهران - پرسپولیس تهران‏ - ساعت : ‏۱۶:۴۵‏ ورزشگاه: تختی تهران

حسین زرگر – رضا سخندان – محمد عطایی – سعید رحیمی مقدم

ناظر: اسماعیل صفیری

1984