جانشین های رونالدو در زمینه های مختلف، در ال کلاسیکو چه کسانی خواهندبود؟

جانشین های رونالدو در زمینه های مختلف، در ال کلاسیکو چه کسانی خواهندبود؟

سایت رسمی فوتبالی- یازده سال بعد، شاهد برگزاری یک بازی ال کلاسیکو بدون حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خواهیم بود. این اتفاقی بود که دیر یا زود از راه می رسید و حالا و بعد از گذشت 11 سال، روز 28 اکتبر 2018،موعد برگزاری اولین ال کلاسیکو بدون این دو ستاره شده است. 

آخرین فصلی که یک بازی ال کلاسیکو بدون حضور کریس و مسی را شاهد بودیم، فصل 8-2007 بود؛ زمانی که شوستر هدایت رئال را دردست داشت و ریکارد سرمربی بارسلونا بود. رامون کالدرون و خوان لاپورتا هم ریاست دوباشگاه را در دست داشتند. آن بازی با برد 1-0 رئال و با گل ژولیو باپتیستا به پایان رسید. آن زمان رونالدو در منچستریونایتد توپ می زد و مسی به خاطر مصدومیت در آن مسابقه حضور نداشت.

اما حالا کریس در یوونتوس فوتبالش را دنبال می کند و مسی به خاطر شکستگی استخوان دستش در این بازی حضور نخواهد داشت و بعد از 11 سال نوکمپ میزبان اولین ال کلاسیکوی بدون کریس و مسی خواهد بود؛ دیداری که کمتر کسی به دیدنش بدون این دو ستاره عادت دارد. اما سوال اصلی این است که چه کسی نقش این بازیکنان کلیدی را در دوتیم عهده دار خواهد بود. جانشینان این دوبازیکن، دست کم در جدال ال کلاسیکوی روز یکشنبه چه کسانی خواهند بود؟ در این گزارش پاسخگوی سوالاتی درمورد جانشین های کریس در ترکیب رئال در بازی ال کلاسیکو و در زمینه های مختلف خواهیم بود:

جانشین کریس در ترکیب اصلی:

احتمالا ایسکو در ترکیب اصلی جای کریس قرار می گیرد.هرچند که لوپتگی ترکیب مشخص و باثباتی برای تیمش ندارد اما به نظر می رسد که درمیانه میدان کاسمیرو، کروس و مودریچ را قرار خواهد داد. ایسکو در سمت چپ خط حمله، بیل در سمت راست و بنزما در وسط خط حمله. دیگر راهکار استفاده از آسنسیو است ولی به نظر می رسد که ایسکو به خاطر بازیهای اخیرش شانس بیشتری برای حضور درترکیب اصلی خواهد داشت

گلزن رئال در غیاب کریس:

کریس مجموعا30 بار با پیراهن رئال در بازیهای ال کلاسیکو حضور یافته و مجموعا 18 موفق به باز کردن دروازه بارسلونا شده بود. این فصل آقای گل رئال مادرید کریم بنزماست که 6 گل برای تیم زده (4 گل درلالیگا، یک گل در لیگ قهرمانان اروپا و یک گل درسوپرکاپ اروپا)

زننده ضربات ایستگاهی رئال در غیاب کریس:

در نبود رونالدو، گزینه های مختلفی برای زدن ضربات ایستگاهی در تیم مادریدی وجود دارد. ضربه های ایستگاهی از سمت راست را معمولا سرخیو راموس یا ایسکو می زنند وگاهی هم کروس پشت این توپها قرار می گیرد وضربات ایستگاهی از سمت چپ معمولا در اختیار بیل یا مارکو آسنسیو قرار داده می شود.

پنالتی زن رئال در غیاب کریس:

سرخیو راموس پنالتی زن جدید رئال است. از زمان جدایی رونالدو از تیم مادریدی، رئال در بازیهای رسمی 4 پنالتی زده: راموس پشت 3 ضربه پنالتی قرار گرفته و بنزما یک پنالتی زده که همگی تبدیل به گل شده اند.

مالک پیراهن شماره 7 رئال در غیاب رونالدو:

ماریانو مالک پیراهن شماره 7 رئال مادرید که قطعا افسانه ای ترین پیراهن تاریخ باشگاه مادریدی است شده.اما او که از المپیک لیون به تیم مادریدی بازگردانده شده، فرصت زیادی برای حضور درترکیب تیم نمی یابد و تا به اینجای فصل تنها 246 دقیقه برای رئال بازی کرده و احتمالا بازی ال کلاسیکو را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز خواهد کرد.

  6363