سلبریتی هایی که در ال کلاسیکو، طرفدار بارسلونا هستند

سلبریتی هایی که در ال کلاسیکو، طرفدار بارسلونا هستند

سایت رسمی فوتبالی- افراد معروف و سرشناس فراوانی هستند که در سالهای اخیر درمورد تیمهای محبوب فوتبالی شان اظهارنظر کرده اند و صادقانه گفته اند که طرفدار کدام تیم هستند. بسیاری از این سلبریتی ها حتی با پیراهن تیم های محبوبشان عکسهایی را به یادگار گرفته اند.

حالا و در آستانه بازی حساس و تماشایی ال کلاسیکو شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که سلبریتی ها و چهره های سرشناس دنیای سینما، مد و ورزش، طرفدار کدام تیم خواهند بود. در این گزارش قصد داریم تا سلبریتی های طرفدار بارسلونا را به شما معرفی کنیم:

1-مارک مارکس: موتورسوار سرشناس اسپانیایی و قهرمان مسابقات موتو جی پی، یکی از طرفداران پروپاقرص باشگاه بارسلوناست و بارها با به تن داشتن پیراهن آبی و اناری ها در ورزشگاه حمایتش را از این تیم ابراز کرده است.

2-گروه استوپا: هردوعضو سرشناس این گروه موسیقی اهل اسپانیا نیز از جمله طرفداران سرسخت بارسلونا هستند ومی توان تصاویری را از هر دو خواننده این گروه با پیراهن بارسلونا در صفحات اینترنتی پیدا کرد.

3-کوبی برایانت: بسکتبالیست سرشناس آمریکایی یکی از هواداران دو آتشه بارسلوناست. کوبی در گذشته حتی در تمرینات بارسلونا نیز حضور یافته و دیداری با بازیکنان این تیم داشته است.

4- والنتینو روسی: جناب دکتر ایتالیایی و قهرمان ادوار متعدد مسابقات موتوجی پی نیز از جمله طرفداران باشگاه کاتالان است.

5-جولیا رابرتز: این خانم بازیگر سرشناس و معروف آمریکایی را هم می توان یکی از هواداران دو آتشه بارسا دانست که عکسهای یادگاری متعددی با لیونل مسی و بازیکنان تیم کاتالان به یادگار گرفته

6- لوئیس همیلتون: راننده بریتانیایی مسابقات فرمولا1 از جمله طرفداران پروپاقرص باشگاه کاتالان است.

6363