کواچ: برنامه‌ای برای خرید بازیکنان دورتموند نداریم

کواچ: برنامه‌ای برای خرید بازیکنان دورتموند نداریم

سایت رسمی فوتبالی – نیکو کواچ، مربی بایرن مونیخ گفته آنها باید به سطح بروسیا دورتموند برسند، اما همچنین می‌گوید که بایرن علاقه‌ای به خرید بازیکنان جوان دورتموند ندارد.

بایرن در بوندس‌لیگا عملکرد نسبتا ضعیفی داشته و از سوی دیگر، دورتموند عالی کار کرده است. دورتموند با شش برد و دو تساوی با 20 امتیاز صدرنشین است و بایرن مونیخ با چهار امتیاز کمتر، چهارم است. به این ترتیب دیدار دو تیم در دو هفته آینده بسیار جذاب خواهد شد. 

کواچ گفت: «اول از همه باید بازی پیش رویمان را ببریم تا نزدیک دورتموند بمانیم. هدف ما همین است. اگر بتوانیم تا آن بازی فاصله را کم کنیم، همه چیز خیلی بهتر خواهد شد. چیزی که من می‌بینم این است که دورتموند خیلی خوب بازی می‌کند. نه‌تنها نتایج آنها عالی است، که روش بازی‌شان هم عالی است. ما باید به سطح بازی آنها برسیم.»

دورتموند در فصل‌های 11-2010 و 12-2011 قهرمان بوندس‌لیگا شد و واکنش بایرن مونیخ، خرید ستاره‌های این تیم بود. از کواچ پرسیدند که آیا بایرن دوباره به بازیکنان دورتموند حمله خواهد کرد و او گفت: «شما دارید قدم پنجم را برمی‌دارید در حالی که قدم اول را برنداشته‌اید! ما تیم خیلی خوبی داریم که متاسفانه دو نفرشان مصدوم هستند، اما به همین ترتیب به کار با همین تیم و همین بازیکنان ادامه خواهیم داد. ما می‌خواهیم با همین بازیکنان موفق شویم. ما نمی‌توانیم درباره اتفاقاتی که در سال جدید پیش خواهد آمد صحبت کنیم. هر اتفاقی ممکن است بیفتد و بازیکنان خوبی در سراسر دنیا هستند.»

8444