تراکتورسازی 2 - سپیدرود یک / سپیدرود در دقیقه 94 خشک شد / تعویض 3 امتیازی تقوی!

تراکتورسازی 2 - سپیدرود یک / سپیدرود در دقیقه 94 خشک شد / تعویض 3 امتیازی تقوی!

وبسایت فوتبالی- دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود رشت از ساعت 16:15 با یک ربع تاخیر به مصاف هم رفتند.

تراکتور با هر جان کندنی که بود این بازی را برد. اما باز هم مشخص شد که فرصت سوزی های پرشورها تمامی ندارد.

در این بازی شاگردان تقوی در دقیقه 84 به گل رسیدند اما پیش از آن بارها موقعیت های مناسب گلزنی را از دست داده بودند. در ادامه سپیدرود دو حمله کرد که یکی را فروزان به سختی گرفت و دومی وارد دروازه شد.

با این حال لی اروین که در 20 ئقیقه پایانی بازی به زمین آمده بود موفق شد گل دوم و پیروزی بخش تراکتور را در دقیقه 94 وارد دروزاه شاگردان علی کریمی کند.

کوروش ملکی تا پیش از خوردن 2 گل بهترین بازیکن زمین بود اما دانیال اسماعیلی فر بدون شک بهترین بازیکن تراکتور و بازی نام می گیرد.

جمعه 4 ابان ماه 1397

تبریز، ورزشگاه یادگار امام، ساعت 16:15

تیم داوری: رضا عادل، محمدرضا ابوالفضلی، حمیدرضا کنعانی و علی میرغفاری

کارت:

کارت زرد: دقیقه 38 برای علی عبدالله زاده از تراکتور سازی

کارت زرد: دقیقه 42 مهرداد بایرامی از سپیدرود

کارت زرد: دقیقه 63 مسعود شجاعی از تراکتورسازی

کارت زرد: دقیقه 68 میثم تهیدست از سپیدرود 

ترکیب تراکتورسازی:محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، علی طاهران( 70- لی اروین)، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه (33- احسان پهلوان)، یوکیا سوگیتا و آنتونی استوکس

سرمربی: محمد تقوی

ترکیب سپیدرود:کوروش ملکی، میلاد شیخ‌سلیمانی، علیرضا عزت‌کرامت، امین جوادی‌مقدم، میلاد قربان‌زاده، محمدرضا مهدوی، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی، محمد غلامی ( 67- امین منوچهری) میثم فردوسی

سرمربی: علیرضا امامی فر

مربی: علی کریمی

گل:

گل اول برای تراکتورسازی دقیقه 86 مسعود شجاعی:

 احسان پهلوان با انجام یک حرکت تکنیکی به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و با پای چپ پاسی را برای شجاعی ارسال کرد تا کاپیتان تراکتور با ضربه ای دقیقه گل اول را برای تیمش به ثمر برساند.

گل اول برای سپیدرود دقیقه 90 پویا نزهتی:

رشتی ها که اکثر دقایق بازی را دفاع می کردند پس از خوردن گل اول، روی به هجوم آوردند. در این لحظه از بازی ارسال رمیثم فردوسی به داخل هجده قدم تراکتور روی سر نزهتی نشست و این بازیکن با هد محکم دروازه فروزان را باز کرد.

گل دوم برای تراکتورسازی دقیقه 90+4 لی اروین:

 دانیال اسماعیلی فر سانتری را از سمت راست به محوطه جریمه انجام داد و لی اروین با ضربه سری زیبا گل دوم و پیروزی بخش تراکتورسازی را به ثمر رساند. اسماعیلی فر بدون شک یکی از بهترین بازی هایش را برای تراکتور انجام داد. 

دقایق حساس:


دقیقه6: مسعود شجاعی پاس در عمق خطرناکی برای استوکس ارسال کرد و می‌توانست وی را با ملکی تک به تک کند اما توپ در اختیار دروازه‌بان سپیدرود قرار گرفت.

 دقیقه 10: ب دانیال اسماعیلی‌فر پاس در عمقی را برای دژاگه ارسال کرد که ضربه آرام او در اختیار ملکی قرار گرفت. دانیال یکی از بهترین های بازی در این ده دقیقه بوده است.

 دقیقه 12: باز هم اسماعیلی فر از سمت راست زمین سانتری را به محوطه جریمه سپیدرود انجام داد و توپ در اختیار استوکس قرار گرفت اما شوت پای چپ این مهاجم بریتانیایی را ملکی مهار کرد.

دقیقه 22: ضربه ایستگاهی دژآگه در ریباند به مسعود شجاعی رسید و که تعلل کاپیتان تراکتور تنها یه کرنر را برای آنها رقم زد.

دقیقه 25: کرنر حاج صفی روی سر طیبی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم رشتی عبور کرد.

دقیقه 31: اولین موقعیت خطرناک سپیدرود در این دقیقه به دست آمد. محمدرضا مهدوی از سمت چپ زمین ضربه ایستگاهی را بر روی دروازه ارسال کرد که ضره سر خطرناک نزهتی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه 45+2: سوگیتا پس از دریبل دو بازیکن سپیدرود سانتری را به داخل محوطه جریمه انجام داد که استوکس با یک دریبل سر پا مدافع از پیش روی خود را برداشت اما ضربه پای چپ او با عکس العمل زیبای ملکی به کرنر رفت.

 نیمه دوم:

دقیقه 60: شجاعی باز هم یکی از آن پاس های عمقی و موثرش را برای مهاجم نوک تیمش فرستاد اما ضربه سر استوکس را باز هم ملکی از گوشه دروازه بیرون کشید.

دقیقه 63: سوگیتا هافبک ژاپنی تراکتور که تا اینجای کار یکی از پرتلاش ترین بازیکن های میدان بوده با یک حرکت انفرادی به داخل محموطه جریمه نفوذ کرد در ادامه سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا پنالتی نداشت.

دقیقه 77: بازی در این لحظات کاملا یکطرفه شده؛ ابتدا ارسال دانیال از جناح راست به طرز خطرناکی از بالای دروازه ملکی به سمت دیگر زمین رفت و در ادامه استوکس صاحب توپ شد و پس از دریبل یک بازیکن سپیدرود شوت محکمی کرد که با واکنش عالی ملکی روبرو شد. کوروش ملکی بدون شک بهترین بازیکن میدان تا این لحظه بوده است.

دقیقه 80: شوت محکم مسعود شجاعی با فاصله کمی از روی دروازه ملکی عبور کرد.

دقیقه 89: ضربه کاشته بایرامی با واکنش عالی فروزان راهی کرنر شد.

2526