هفت دلیل برای خوش‌بینی طرفداران بارسلونا

هفت دلیل برای خوش‌بینی طرفداران بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی – طرفداران بارسلونا در بازی با اینتر نگران آن بودند که تیمشان بدون لیونل مسی چطور بازی خواهد کرد. اما بارسا فراتر از انتظارات بود و هشداری جدی به رئال مادرید داد.

کلاسیکو از راه رسیده و رئال مادرید اوضاع دشواری زیر نظر جولن لوپتگی دارد. بارسلونا به هفت دلیل امیدوار به پیروزی در کلاسیکو است.

درخشش لوییس سوارس


این بازیکن اروگوئه‌ای در بازی مقابل اینتر گل نزد، اما آن روی سخاوتمندش را نشان داد. او در نیمه زمین حریف جنگید و در غیاب مسی بیشتر به کناره‌ها سر زد. او پاس گل رافینیا را روی یک ضدحمله برایش ارسال کرد.

حضور رافینیا

این بازیکن برزیلی یکی از آنهایی بود که ارنستو والورده رویش حساب نمی‌کرد، اما مصدومیت مسی اوضاع را عوض کرد و رافینیا در بازی چهارشنبه جای مسی به زمین رفت. او سرعت بالایی داشت، حملات را شروع می‌کرد، و با شوت‌هایش دروازه حریف را تهدید می‌کرد. او در زمین درک متقابل بالایی با سایر بازیکنان داشت و کمک کرد که تیمش با بازی تهاجمی اینتر مقابله کند.

خط میانی حکم‌فرما

در غیاب مسی، والورده ممکن است به تقویت خط میانی بپردازد تا تیمش کنترل بازی را بیشتر به دست بگیرد. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این فصل برای بارسلونا، حضور آرتور بوده است. او با پاس‌های دقیقش یادآور ژاوی است.

نمایش‌های جوردی آلبا

لوییس انریکه تلاش کرده که جوردی آلبا را فراموش کند و او را به تیم ملی اسپانیا دعوت نکند، اما در حال حاضر او بهترین مدافع چپ اسپانیا است. در طول 90 دقیقه بازی با اینتر، سمت چپ میدان زیر سلطه آلبا بود. او گل دوم تیمش را زد و در حملات به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کرد. او در دفاع هم به کلمان لنگله کمک کرد و نگذاشت مائورو ایکاردی خطرساز شود.

بازگشت بوسکتس

سرخیو بوسکتس در تیم ملی در بهترین فرم خود نبود، اما در بازی با اینتر با بازوبند کاپیتانی به سطح معمولش بازگشت. او همه توپ‌هایی که به سمت می‌آمد را قطع کرد.

پیشرفت جرارد پیکه و کلمان لنگله

بارسلونا سرانجام در بازی با اینتر کلین‌شیت کرد، آن هم پس از هفته‌ها تزلزل در دفاع. اینتر فرصت چندانی در این بازی نداشت و دفاع بارسلونا کاملا منسجم به نظر می‌رسید. لنگله در ضربات ایستگاهی عالی بود.

دیوار تر اشتگن

تردیدی وجود ندارد که او در روز خوبش یکی از بهترین دروازه‌بانان قاره اروپا است.

تر اشتگن آلمانی در سطحی فوق‌العاده به سر می‌برد و هم‌تیمی‌هایش با حضور او در دروازه، مقابل هر تیمی خیالشان راحت خواهد بود.

8444