خادم در مورد فینال آسیا در آزادی: اگر موضوع تماشاچیان ایجاد مشکل نکند این مسابقه برگزار خواهد شد!

خادم در مورد فینال آسیا در آزادی: اگر موضوع تماشاچیان ایجاد مشکل نکند این مسابقه برگزار خواهد شد!

وبسایت فوتبالی- معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با متضرر شدن باشگاه پرسپولیس برای میزبانی مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و آیا اینکه مسابقه فینال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: اگر موضوع تماشاچیان ایجاد مشکل نکند این مسابقه برگزار خواهد شد.

امیررضا خادم در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  حدود ۴ هزار پروژه ورزشی در کشور نیمه‌تمام داریم اما به دو دلیل امیدواری برای بیشتر این پروژه‌ها وجود دارد.

وی افزود: یک دلیل به حمایت دولت و مجلس از ورزش برمی‌گردد که بخشی از ارزش افزوده را به بحث توسعه اماکن ورزشی اختصاص داد که زمینه‌ای می‌شود اگر اعتبار خوبی تخصیص داده شود بتوانیم خیلی از پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: سیاست دوم مشارکت با بخش خصوصی با استفاده از ظرفیت قانونی است تا از طریق سرمایه‌گذار برای مشارکت و واگذاری پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

خادم تصریح کرد: درحال حاضر جزو دستگاه‌هایی هستیم که در استفاده از این ظرفیت قانونی برتریم اما نیازمند این هستیم تا هر چه بیشتر از ظرفیت‌‌ها استفاده کنیم‌.

وی یادآور شد: همچنین در برخی مناطق نیازمند شروع طرح جدید هستیم اما به این دلیل که این تعداد طرح نیمه‌تمام داریم نمی‌توان طرح جدیدی را آغاز کرد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با توجه به لغو برخی تورنمنت‌ها و این که با موانع و محدودیت‌هایی در بحث اقتصادی مواجه هستیم، اظهار کرد: نیازمند این هستیم هزینه‌ها را کاهش دهیم، نمی‌توانیم در ارتباط با ورزش، همه کاسه کوزه‌ها را سر بانک مرکزی بشکنیم که ارز مورد نیاز تیم‌ها را تأمین نمی‌کند، ما هم باید این مسائل را درک کنیم، همانگونه همه مردم در حال تحمل این شرایط هستند، تیم‌های ملی نیز از این معضلات مستثنی نیستند.

این مسؤول در ارتباط با متضرر شدن باشگاه پرسپولیس برای میزبانی مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و آیا اینکه مسابقه فینال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: اگر موضوع تماشاچیان ایجاد مشکل نکند این مسابقه برگزار خواهد شد.

2526