بنیاد خیریه مسی وتوزیع 15هزار وعده صبحانه بین کودکان آفریقایی

بنیاد خیریه مسی وتوزیع 15هزار وعده صبحانه بین کودکان آفریقایی

سایت رسمی فوتبالی- بنیاد خیریه لیونل مسی با دنبال کردن ایده ای خلاقانه، به کمک ویاری کودکان آفریقایی شتافته است. این بنیاد خیریه، با تدارک وعده صبحانه برای 15 هزار کودک آفریقایی، این وعده را در 40 مدرسه ابتدایی در شهر مانگوندزه موزامبیک توزیع می کند. 

بدین ترتیب مسی و همراهانش قصد دارد تا به جنگ سوء تغذیه در قاره آفریقا بروند و به بهبود سلامت و کیفیت زندگی دانش آموزان آفریقایی کمک کنند تا آنها بتوانند با توانایی ذهنی بیشتری مشغول تحسین شوند.

اگرچه که صبحانه وعده ای حیاتی و مهم در تغذیه روزانه افراد است، اما در این منطقه از کشور موزامبیک، افراد عادت به صبحانه خوردن ندارند وحتی کودکان قبل از رفتن به مدرسه، صبحانه نمی خورند. 

این پروژه، پروژه ای موفقیت آمیز بوده و به مبارزه با سوءتغذیه مزمنی که در نیمی از جمعیت کودکان مدرسه ای موزامبیک وجود دارد، کمک زیادی می کند. خلاقیت بنیاد خیریه مسی دراین منطقه جواب داده و دخترکوچولو و پسرکوچولوهای موزامبیکی حالا تدریجا به وزن مساعد نزدیک تر می شوند.

این بنیاد درعین حال مسئولیت اجتماعی و تحصیلی فراوانی را برعهده دارد و به لطف همکاری با مراکز بهداشت محلی، آموزگاران و خانواده های شهر مانگوندزه، موفقیت های زیادی را در زمینه بهبود تغذیه کودکان این منطقه به دست آورده اند.


6363