مجید جلالی: نصف بازی‌های قبل‌مان هم نبودیم اما خوشحالم یک امتیاز گرفتیم/ جلوی تیم‌های اصفهانی باید حسابگرانه بازی کرد

مجید جلالی: نصف بازی‌های قبل‌مان هم نبودیم اما خوشحالم یک امتیاز گرفتیم/ جلوی تیم‌های اصفهانی باید حسابگرانه بازی کرد

وبسایت فوتبالی- مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن انتقاد و در عین حال از کسب یک امتیاز در این مسابقه ابراز رضایت کرد.

مجید جلالی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال پیکان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: چند نکته را باید بگویم. اول اینکه یک ماه است بازی نکرده بودیم. شاید به همین دلیل ضعیف‌ترین بازی‌‌مان را انجام دادیم و نصف بازی‌های قبلی هم نبودیم، اما اینکه می‌توانیم در زمین ذوب‌آهن یک امتیاز بگیریم، یعنی تیم‌مان صاحب شخصیت است. مطمئنم در بازی‌های آینده می‌توانیم تیم بهتری باشیم. اگر می‌توانستیم پنالتی ندهیم، شاید گل‌مان را حفظ می‌کردیم.

وی در مورد اینکه آیا تعطیلی لیگ روی روند تیمش تأثیرگذاشته بود یا نه، تصریح کرد: بله، تعطیلی در طول فصل باید قاعدتاً یک‌بار آن هم در نیم‌فصل باشد، اما این سومین تعطیلی لیگ بود و باز هم خواهیم داشت. این موضوع برای ما مشکل‌ساز است. آن چیزی که در تمرینات از بازیکنان دیده بودیم، امیدوارانه بود، اما در این بازی دیدید که چطور بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد بازی تیمش برابر ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازی باکیفیتی بود. ذوب‌آهن تا به اینجای لیگ خوب بازی کرده و واقعاً تیم خوبی است. این تیم حتی وقتی تعویض‌هایش را انجام داد، بهتر هم شد. خوشحالم در اصفهان یک امتیاز گرفتیم. البته باید به موضوع دیگری باید اشاره کنم. سال‌هاست به استادیوم فولادشهر می‌آییم و وضعیت رختکن و چمن خوب شده است. باشگاهی که در حال پیشرفت باشد، خوشحال‌کننده است و به ذوبی‌آهنی‌ها تبریک می‌گویم.

جلالی درباره داوری بازی امروز تیمش مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: داوری خوب بود، اما اعتقاد دارم داوری نباید به گونه‌ای باشد که فضای اعتراض به تیم‌ها، به ما و نیمکت‌ها بدهد. قبل از صحنه پنالتی، خطایی رخ داد که بازیکنان ذوب‌آهن سریع آن را زدند. به نظرم، خطا نبود، اما چیزی هم نبود که بخواهیم قضاوت داور را زیر سؤال ببریم.

وی در خصوص اینکه چرا این دیدار کیفیت لازم را نداشت، تصریح کرد: بازی باکیفیتی بود. هر دو تیم تنظیم شده و روی تنظیمات خود حرکت می‌کردند. بنابراین، هر دو تیم هدفمند بازی کردند، اما در 20 دقیقه آخر، تیم ذوب‌آهن بازیکنان تأثیرگذاری را وارد زمین کرد. ما هم تعویض‌هایی انجام دادیم که یکی از آنها خوب نبود. روی هم رفته یکی از بازی‌های خوب بود، هر چند که تأکید می‌کنم در این دیدار مثل همیشه نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به این سؤال که چرا پیکان مقابل ذوب‌آهن و سپاهان حالت اقتصادی بازی می‌کند، هم گفت: طبیعی است که وقتی در سرزمین اقتصادی بازی می‌کنید، باید فوتبال‌تان اقتصادی باشد! دو تا تیمی که در اصفهان حضور دارند، جزو  سه چهار تیم خوب کشور هستند. جلوی اینها باید حسابگرانه و به قول شما اقتصادی بازی کرد.

2526