کلوپ: صلاح 50 گل خود را مدیون هم تیمی هایش است

کلوپ: صلاح 50 گل خود را مدیون هم تیمی هایش است

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ معتقد است که صلاح باید از هم تیمی خود سپاسگزار باشد چرا که رسیدن به رکورد 50 گل زده بدون همراهی آنها ممکن نبوده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن مصری تیم لیورپول پیش از وقفه بازی های ملی با مشکلات زیادی روبرو بود چرا که نتوانست روند موفقیت آمیز خود در فصل اول را تکرار کند و پس از بازی برابر ساوتهمپتون در شهریور ماه گلزنی نکرده بود. او با گلزنی برابر هادرسفیلد در لیگ برتر و ستاره سرخ بلگراد موفق شد به رکورد 50 گل زده برای لیورپول در 65 بازی دست پیدا کند. کلوپ در این باره گفت: " فکر می کند او باید از هم تیمی هایش تشکر کند چون بدون پاس های عالی گلزنی کار سختی خواهد بود. اولین گلی که صلاح در برابر ستاره سرخ بلگراد زد روی پاس زیبای شکیری بود. نمی دانم چطور این کار را رکد. این خوب است که می تواند درباره آمادگی صلاح صحبت کنیم. من و او تردیدی نداریم اما اگر شما مدام به سوال های خود ادامه دهید به نظر می رسد که چیزی اشتباه است یا مردم راضی نیستند. نباید مدام به این فکر کرد که چطور می توانم دوباره گلزنی کنم؟ این اتفاق فقط با سختکوشی، حضور در فضای درست، دید درست هم تیمی ها در لحظه درست و دوندگی به جا اتفاق میفتد. این آمار بسیار استثنائی است و امیدوارم این روند را ادامه دهد. رکورد بعدی که او می شکند چیست؟ آیا این آخری بود؟ "

نکته جالب گلزنی محمد صلاح این بود که او پس از این که بعد از مدت ها پایش به گلزنی باز شد، شادی خاصی انجام نداد و ساکت ماند.

1070