پوچتینو: کار تاتنهام در لیگ قهرمانان، تقریبا تمام شده است

پوچتینو: کار تاتنهام در لیگ قهرمانان، تقریبا تمام شده است

سایت رسمی فوتبالی- تساوی تاتنهام مقابل آیندهوون باعث شد تا امیدهای مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام برای صعود به دور بعدی رقابتهای اروپایی ناامید شود.

بازی چهارشنبه شب دو تیم تاتنهام و آیندهوون با تساوی 2-2 به پایان رسید. این درحالی بود که تاتنهام امیدوار بود تا با گلهای لوکاس مورا و هری کین بتواند اولین بردش در گروه بی این رقابتها را به دست بیاورد. اما گلهای ایروینگ لوزانو و لوک دی یونگ، باعث شد تا این بازی به تساوی کشیده شود و اخراج هوگو لوریس هم کار را برای تیم انگلیسی سخت تر کرد.

با این تساوی، هر دوی این تیمها، حالا از سه بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند و5 امتیاز با بارسلونا واینتر فاصله دارند.

درپایان این مسابقه مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام اعلام کرد که کار برای صعود به دور بعد برای تیمش خیلی سخت شده است. او در گفتگو با بی.تی اسپورت گفت:« کار ما در لیگ قهرمانان اروپا، تقریبا تمام شده است. باید ببینیم که تکلیف بازی بارسلونا و اینتر چه می شود. با کسب تنها یک امتیاز از سه بازی، کار برایمان خیلی سخت است.»

در نیمه اول این مسابقه داوینسون سانچس برای تاتنهام گلی را به ثمر رساند که مردود اعلام شد و اخراج لوریس با کارت قرمز مستقیم داور در پی برخوردی که با لوزانو در خارج از محوطه جریمه داشت هم کار را برای این تیم سخت تر کرد. اما پوچتینو براین باور است که تاتنهامی ها باید تنها خودشان را برای این باخت سرزنش کنند:« قضاوت کردن بازی کار سختی است. اتفاقات زیادی رخ داد. گاهی وقتها باید درک کنیم که فوتبال چگونه است. اگر وقتی در شرایط خوبی هستی، مسئولیت تمام کردن کار را داشته باشی و این کار را نکنی، باید خودت را سرزنش کنی. ما کنترل بازی را در دست داشتیم ولی مهمترین نکته این است که بیشتر از حریفت به گل برسی. ما در زمینه گلزنی دقیق نبودیم. در نهایت بازی مساوی شد و شانس مابرای صعود به دور بعد به شدت کمرنگ تر شد.»


پوچتینو از انتقاداز داور بازی سرباز زد و گفت:« آسان است که تقصیرات را گردن داور بازی بیندازیم ولی من فکر می کنم اگر نیاز به سرزنش کردن کسی داشته باشیم، باید خودمان را سرزنش کنیم. با تمام شرایطی که در یک بازی رخ می دهد، تو باید به پیروزی برسی.ما خیلی برتر از تیم حریف بودیم ولی ریتم بازیمان گاهی خیلی کند بود و باید به این موضوع بیشتر فکر کنیم. شاید بتوان گفت که اخراج لوریس کمی ناعادلانه بود. ولی اگر ما گلهای بیشتری می زدیم، می توانستیم برنده شویم. به همین خاطر هم هست که الان ناامیدیم. ناامیدی ما به خاطر تصمیم داور نیست و از خودمان ناامید شده ایم.»

6363