شیرجه بروزویچ برای اجتناب از گلزنی سوارس که باعث خنده مسی شد

شیرجه بروزویچ برای اجتناب از گلزنی سوارس که باعث خنده مسی شد

سایت رسمی فوتبالی- در دقیقه 65 بازی دو تیم بارسلونا و اینتر میلان که چهارشنبه شب در نوکمپ برگزار و با برد 0-2 بارسایی ها به پایان رسید، یک ضربه آزاد به نفع بارسلونا اعلام شد. لوئیس سوارس پشت این ضربه قرار گرفت و دیواره دفاعی نیز مقابلش تشکیل شد. اما بروزویچ بازیکن کروات اینتر برای تقویت هرچه بیشتر دیواره دفاعی تیمش خودش را روی زمین دراز کرد تا فضایی برای سوارس باقی نماند. در نهایت هم توپ به او برخورد کرد و به کرنر رفت.

این تصویر قطعا یکی از جذاب ترین تصاویر بازیهای این هفته لیگ قهرمانان اروپاست. تلاش بروزوویچ برای جلوگیری از گلزنی سوارس از روی ضربه ایستگاهی. این ضربه ایستگاهی فرصت خوبی برای بارسایی ها بود تا بتوانند برتری شان را افزایش دهند. در آن هنگام بازی 0-1 دنبال می شد .

یکی از تماشاگران ویژه این بازی، لیونل مسی مصدوم بود که همراه با فرزندانش از روی سکوها بازی را دنبال می کرد. او با دیدن این صحنه شروع به خندیدن کرد. مسی بارها توانسته با ضرباتی شبیه به ضربه ای که سوارس در این بازی زد، دروازه حریفان را باز کند. یکی از این دفعات در بازی بارسلونا مقابل خیرونا در فوریه سال 2018 میلادی بود. او سابقه زدن گلهای مشابهی از روی ضربات ایستگاهی برای تیم ملی آرژانتین را هم دارد که به عنوان مثال یکی ازاین گلهای تماشایی را در یکی از بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 و در بازی با تیم ملی اروگوئه به ثمر رسانده بود


6363