رکورد شکنی صلاح با لیورپول؛ 50 گل درتنها 65 بازی

رکورد شکنی صلاح با لیورپول؛ 50 گل درتنها 65 بازی

سایت رسمی فوتبالی- محمد صلاح با گلزنی در بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد موفق شد تا تعداد گلهایش برای لیورپول را به عدد پنجاه برساند.

او در ابتدای فصل با روزهای اوجش فاصله داشت ولی حالا توانسته دوباره روند درخشانش را بازیابد. صلاح در بازی تیمش مقابل هارزفیلد موفق به گلزنی شد و با باز کردن دروازه ستاره سرخ بلگراد خبر از بازگشت به روزهای طلایی اش داد.

در بازی چهارشنبه شب لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، این روبرتو فیرمینو بود که گل اول قرمز پوشان را به ثمر رساند و در دقایق پایانی نیمه اول، صلاح توانست برای دومین بار لیورپول را به گل برساند. در نیمه دوم و در دقیقه 50 مسابقه صلاح از روی نقطه پنالتی برای لیورپول گلزنی کرد تا تعداد گلهایش در این بازی به عدد 2 رسیده و در مجموع توانست تاتعداد گلهایش برای قرمزها را به عدد 50 برساند؛ او تنها در 65 بازی با پیراهن لیورپول توانسته این 50 گل را به ثمر رساند و این در عین حال رکوردی برای قرمزها نیز به حساب می آید. او حالا سریعترین مرد در تاریخ لیورپول است که در کمترین بازی ممکن توانسته به 50 گل برسد.

 تا پیش از این، این رکورد در اختیار آلبرت استابینز بود که در فصل 47-1946 توانست لیورپول را به قهرمانی لیگ برساند و در 77 بازی موفق به زدن 50 گل برای این تیم شده بود.

محمد صلاح در بازار نقل و انتقالات تابستانی 2017 از رم به لیورپول پیوست. او در فصل اول حضورش در جمع قرمزهای انگلیسی و زیر نظر یورگن کلوپ، توانست در 56 بازی، 44 گل به ثمربرساند و با زدن 32 گل در لیگ برتر، کفش طلایی را مال خود کرد. تا به اینجای رقابتها در فصل 19-2018 نیز او در 13 بازی، شش گل برای لیورپول به ثمر رسانده و به نظر می رسد که با بازگشت به روزهای اوجش، باید در انتظار فصل درخشان دیگری برای صلاح بود.


6363