بارسلونا 2-0 اینتر: جای مسی خالی نبود

بارسلونا 2-0 اینتر: جای مسی خالی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که لیونل مسی به دلیل مصدومیت حضور نداشت، بارسایی ها کار دشواری مقابل اینتر نداشتند و در نهایت به یک پیروزی شیرین دست پیدا کردند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند اما خیلی زود بازیکنان میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.

برتری بازیکنان میزبان ادامه داشت و این تیم در دقیقه 18 صاحب اولین موقعیت جدی اش شد اما واکنش خوب سمیر هاندانوویچ مانع از گلزنی کلمنت لنگله شد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم کاملا بر بازی مسلط بود. در دقیقه 27، روی همکاری یوردی آلبا و لوئیس سوارز، این رافینیا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را هاندانوویچ مهار کرد. اما سرانجام در دقیقه 32، قفل دروازه اینتری ها باز شد. روی پاس عالی سوارز به پشت مدافعان اینتر بود که رافینیا با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

بعد از این گل تا اندازه از فشار حملات بارسا کاسته شد و در مقابل، تیم میهمان تا اندازه ای پیش کشید. به طوری که چیزی نمانده بود که در دقیقه 38، ماتیاس وسینو با یک ضربه والی، کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، حرکت پولیتانو می توانست به گل تساوی منجر شود اما حضور به موقع تراشتگن، دروازه بارسا را نجات داد.

بازی خوب تیم میهمان ادامه داشت و همین مسئله باعث شد تا بارسایی ها نتوانند بازی خوب شان در نیمه اول را تکرار کنند. با این وجود، در دقیقه 59، حرکت انفرادی عالی از سوارز  ضربه او، می توانست به گل دوم منجر شود اما باز هم هاندانوویچ مانع از باز شدن دروازه اینتر شد.

در دقیقه 61، اشتباه آساموا، یک موقعیت بسیار خوب را نصیب لنگله کرد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که هاندانوویچ حضور داشت.

برتری بارسایی ها ادامه داشت و در دقیقه 71، این تیم صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما بعد از اینکه هاندانوویچ ضربه سوارز را دفع کرد، توپ برگشتی را کوتینیو به تیر کوبید.

فشار حملات بارسا سرانجام در دقیقه 82 به نتیجه رسید و این تیم توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد. رو پاس عمقی راکیتیچ بود که آلبا در بین مدافعان اینتر صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه هاندانوویچ فرستاد.

در دقایق پایانی باز هم این بارسایی ها بودند که موقعیت های بهتری داشتند و حتی می توانستند به گل سوم برسند اما این اتفاق رخ نداد و بارسا با همان دو گل به پیروزی دست پیدا کرد.