اوزیل: بهترین بازیکنی که کنارش بودم، کریس است و بهترین بازیکن مقابلم، مسی

اوزیل: بهترین بازیکنی که کنارش بودم، کریس است و بهترین بازیکن مقابلم، مسی

سایت رسمی فوتبالی- مسوت اوزیل، ستاره آلمانی باشگاه آرسنال به رغم خداحافظی اش از فوتبال ملی در پایان رقابت های جام جهانی 2018، همچنان طرفدار ژرمن هاست. این در حالی است که اوزیل با دلخوری از فوتبال ملی خداحافظی کرده بود.

حالا اوزیل در پرسش و پاسخ با هوادارانش در شبکه اجتماعی توئیتر ، پاسخگوی سوالات دوستدارانش شده.

در تابستان گذشته و پس از انتشار تصویری از اوزیل در کنار رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، انتقادات فراوانی از او مطرح شد. در پی این سیل انتقادات بود که اوزیل تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی گرفت. او با انتشار بیانیه ای به انتقاد از فدراسیون فوتبال آلمان پرداخت و یادآوری کرد که دیدارش با اردوغان اصلا سیاسی نبوده. در این میان بسیاری از چهره های سرشناس فوتبال آلمان حسابی به اوزیل تاختند. 

اوزیل در پاسخ به سوال یکی از هوادارانش در مورد تیم آلمان گفت:« من از کودکی طرفدار تیم ملی آلمان بودم و هنوز دوستان زیادی دارم که برای آلمان بازی می کنند. قطعا همچنان طرفدار تیم ملی آلمان هستم.»

اوزیل در عین حال به هوادارانش گفت که ورزشگاه مورد علاقه اش سانتیاگو برنابئو است و همچنین از جولن لوپتگی سرمربی رئال که این روزها به شدت تحت فشار است حمایت کرد:« لوپتگی شرایط سختی را پشت سرمی گذارد ولی مطمئنم که رئال به زودی به اوج باز خواهد گشت. بهترین بازیکنی که کنارش بازی کردم رونالدو است و بهترین بازیکنی که مقابلش قرار گرفتم مسی است.»

این ستاره آلمانی پنجشنبه شب با تیم آرسنال و در رقابت های لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ لیسبون به میدان خواهد رفت.

 6363