پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پدیده / شاگردان یحیی به دنبال حفظ صدرنشینی

پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پدیده / شاگردان یحیی به دنبال حفظ صدرنشینی

سایت فوتبالی – پدیده برای حفظ صدرنشینی باید نفت مسجدسلیمان را در خوزستان شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی که بعد از دو تساوی مقابل حریفانشان، هفته قبل به جاده برد برگشتند عصر پنج‎شنبه و از ساعت 17 به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهند رفت. تیمی که با علیرضا مرزبان هنوز نتوانسته در رقابتهای لیگ برتر به برد برسد.

نتیجه دیدار قبلی: پدیده هفته گذشته فولاد را با نتیجه 0-2 شکست داد و نفت مسجدسلیمان هم در شرایطی که تا دقیقه 90 از ماشین‎سازی جلو بود نهایتا با گل رضا خالقی‎فر به تساوی مقابل شاگردان رضا مهاجری رضایت داد تا شاگردان مرزبان کماکان در حسرت برد باقی بمانند.

وضعیت در جدول: پدیده با 20 امتیاز از 9 بازی در صدر جدول قرار دارد و نفت مسجدسلیمان با 4 امتیاز از 9 بازی در رده پانزدهم جدول قرار گرفته. شاگردان مرزبان در این 9 هفته فقط 3 گل زده اند و بعد از سپیدرود رشت صاحب عنوان ضعیفترین خط حمله لیگ هستند.

چهره ویژه: علیرضا مرزبان. او سابقه سرمربیگری در پدیده را دارد و گفته که به دنبال کسب امتیاز از بازی خانگی‎اش مقابل صدرنشین لیگ است اما مرزبان به خوبی می داند که امتیاز گرفتن از این پدیده کار چندان راحتی نیست چون شاگردان یحیی بعد از باخت هفته اولشان مقابل پرسپولیس به هیچ تیم دیگری نباخته اند.

هفته دهم لیگ برتر ایران 

نفت مسجد سلیمان-پدیده خراسان

ورزشگاه شهید بهنام ‏محمدی مسجد سلیمان

پنجشنبه3 آبان1397 ساعت 17

تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد – فرهاد مروجی – براتعلی مولوی – روح اله شریفی/ناظر: ایرج نظری

1984