تله های انریکه برای مچ گیری از بازیکنان اسپانیا

تله های انریکه برای مچ گیری از بازیکنان اسپانیا

سایت رسمی فوتبالی- لوییس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا، از زمان انتصابش به عنوان سرمربی ماتادروها، قوانین متعددی را در اردوی لاروخا اعمال کرده و از شاگردانش می خواهد به این قوانین احترام بگذارند. 

از جمله این قوانین می توان به تعیین ساعاتی مشخص برای صرف وعده های غذایی و ممنوعیت استفاده از موبایل در هنگام صرف غذا اشاره کرد. او به ویژه قانون ممنوعیت موبایل را با دقت فراوانی پیگیری می کند. در عین حال او در رختکن تیم هم به بازیکنانش اجازه می دهد تا با موبایل هایشان عکس های گروهی بگیرند ولی کسی حق گفتگو با موبایلش را ندارد.

دقت انریکه در کنترل شاگردانش به حدی است که گاهی وقتها برای آنها دام پهن می کند تا ببیند آیا بازیکنانش موبایلهایشان را با خود به سالن غذاخوری آورده اند یا نه و در صورتی که پاسخ مثبت باشد، بازیکنان جریمه خواهند شد.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در گفت و گو با روزنامه اسپورت در این رابطه گفته:« لوییس عالی است. او قوانینی را اعمال کرده که اگر کسی این قوانین را رعایت نکند، با عواقب سختی روبور خواهد شد. ما به این موضوع که کسی نمی تواند با موبایلش در رستوران حضور پیدا کند، کلی خندیدیم. تنها کسی که اجازه به همراه داشتن موبایلش را دارد، من هستم. خیلی بامزه است؛ چون لوییس انریکه گاهی به شوخی سوالاتی را می پرسد تا مچ بازیکنانش را بگیرد و ببیند که آیا کسی به ناگاه موبایلش را از جیبش خارج می کند یا نه مثلا به یک باره می پرسد:"دما چقدر است؟"و اگر ببیند که کسی موبایلش را از جیبش درآورده، به شوخی می گوید:"جریمه"»

قانون انریکه برای ممنوعیت استفاده از موبایل در زمان صرف غذا به خاطر این است که بازیکنان بیشتر با هم ارتباط بگیرند و صحبت کنند و بدین ترتیب او قصد دارد تا ارتباط میان بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم را صمیمانه تر کند.

6363