زینب، دختری که 2 ساعت در انتظار سیمئونه و شاگردانش ماند

زینب، دختری که 2 ساعت در انتظار سیمئونه و شاگردانش ماند

سایت رسمی فوتبالی- دو ساعت از جایش تکان نخورد؛ دو ساعت با لبخندی بر لب. او ابتدا پشت درهای ورزشگاه فورتونا دوسلدورف منتشر بود ولی از آنجا که هوا سرد بود و باران می بارید، او را دعوت کردند تا در همان جایی که خبرنگاران، کارمندان باشگاه اتلتیکومادرید، سیمئونه و سائول   عبورمی کنند، انتظار بکشد.

زینب درحالی که پیراهن اتلتیکو مادرید را در دست داشت، دو ساعت بی حرکت همانجا ایستاد. او تنها یک هدف داشت؛ امضا گرفتن از سیمئونه و هربازیکنی که سرمربی اتلتیکو را در کنفرانس خبری همراهی می کرد. 

زینب هوادار 21 ساله فوتبال، در بدو ورود کاروان اتلتیکومادرید به ورزشگاه فورتونا دوسلدورف یک قدم بزرگ به رویایش نزدیک شد. زمانی که بازیکنان اتلتیکو ورزشگاه را ترک کردند، لبخند زینب گویای همه چیز بود. او توانست بدون مشکل، از سرمربی تیم محبوبش امضا بگیرد. اول سیمئونه پیراهن او را امضا کرد و بعد سائول. زینب پیراهن شماره 9 فرناندو تورس، ستاره محبوب فوتبالی اش را به همراه داشت. این دختر 21 ساله در این رابطه گفته:« تورس همیشه بازیکن مورد علاقه ام بوده و او را بیش از هربازیکن دیگری دوست دارم. تورس بهترین بود و حیف که دیگر در اتلتیکو نیست.»


او بازیهای تورس در فوتبال ژاپن را با دقت تمام دنبال می کند و با برزبان آوردن اسم تورس، بیشتر لبخند می زند. در روز 21 فوریه سال 2017 هم زینب به ورزشگاه لورکوزن رفت تا از ال نینیو امضا بگیرد. درآن روز این دختر جوان موفق شد تا در بای آرنا،از تورس امضا بگیرد. در آن مسابقه تورس به عنوان بازیکن ذخیره به جای گریزمن به میدان رفت. حالا و یک سال بعد، او امضای سیمئونه و سائول را هم دارد. زینب که دانشجوی معماری است، درادامه صحبتهایش گفت:« من از اتلتیکو خوشم می آید. تیم بزرگی است. ولی تورس را بیشتر از اتلتیکو دوست دارم.»

 6363