سوارس: دردناک ترین لحظاتم بعد از گاز گرفتن کیه لینی؟به فرزندانم دروغ می گفتم؛ به بدترین نحو با من رفتار شد

سوارس: دردناک ترین لحظاتم بعد از گاز گرفتن کیه لینی؟به فرزندانم دروغ می گفتم؛ به بدترین نحو با من رفتار شد

سایت رسمی فوتبالی- برنامه «دنیای والدانو» که به مجری گری خورخه والدانو برگزار می شود، این هفته به بازی پیش روی ال کلاسیکو اختصاص یافته. لوئیس سوارس هم میهمان ویژه این برنامه است که روز پنجشنبه پخش خواهد شد.

البته بخش هایی از این گفتگوی جذاب پخش شده و در یکی از این قسمتها، لوئیس سوارس گفته که از بازی کردن در کنار مسی احساس غرور می کند:« تمام رویاهای من محقق شده اند. در فوتبال ملی، افتخارات زیادی کسب کرده ام؛ هرچند که قهرمانی در جام جهانی واقعا سخت است. بازی کردن در بارسا، همان چیزی است که رویایش را داشتم؛ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، فتح لالیگا و بودن در بین بهترین بازیکنان دنیا؛ داشتن این شانس که بتوانم به فرزندان و نوه هایم بگویم که کنار بهترین بازیکن تاریخ بازی کرده ام؛ همه اینها اتفاقات بی نظیری هستند.»

سوارس 31 ساله همچنین در مورد محرومیتی که فیفا در سال 2014 و به خاطر گاز گرفتن جورجو کیه لینی در جام جهانی برزیل برایش درنظر گرفت، صحبت کرد و گفت:« خیلی دردناک و سخت بود. قبول دارم که اشتباه کردم. شاید برای بعضی ها سخت باشد که اشتباهشان را بپذیرند ولی من بعد از گذشت چند روز پذیرفتم که اشتباه کرده ام. آنچه برایم بیش از هرچیز دیگری دردناک بود، نحوه رفتاری بود که با من می شد. به من گفتند که باید جام جهانی را ترک کنم. این بدترین قسمت ماجرا بود. می توانستند مرا 9 یا 10 بازی محروم کنند ولی اینکه نتوانم 4 ماه پا به زمین چمن بگذارم، بدترین حالت ممکن است. اینکه بخواهم به بچه هایم بگویم که به تمرین می روم و بعد می رفتم با یک تیم ورزشی تمرین می کردم و یا می دویدم، خیلی دردناک بود.»



او با اشاره به ادامه محرومیتش بعد از پیوستن به بارسلونا وعدم همراهی این تیم در هفته های ابتدایی فصل گفت:« اوایل دوران حضورم در بارسلونا که همچنان محروم بودم، دخترم از من می پرسید:« بابا چرا بازی نمی کنی؟ شرایط سختی را پشت سرگذاشتم و با نگاهی رو به جلو همه این شرایط را مدیریت کردم. خیلی خوش شانس هستم که تمام این شرایط را پشت سرگذاشتم. نمی دانم اگر بازیکن دیگری جای من بود، می توانست تمام این روزهایی که من سپری کردم را پشت سربگذارد یا نه.»

6363