مهاجری: داوران مقصر نتیجه نگرفتن تیم ها نیستند

مهاجری: داوران مقصر نتیجه نگرفتن تیم ها نیستند

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین سازی تبریز هر چند به نشست خبری پیش از بازی با نساجی نرسید اما در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد بازی فردا و شرایط تیمش صحبت کرد. او درباره حریف پیش روی تیمش یعنی نساجی مازندران گفت: نساجی با توجه به شرایطی که دارد، حریف خطرناکی برایمان به شمار می رود.  چنین شرایطی را در پدیده تجربه کردم و می دانم که اعضای تیم نساجی در اوضاع خوبی به سر نمی برند. این ها باعث نمی شود نساجی حریف آسانی برایمان باشد. با همه احترام به حریف و هوادارانش برای برد به زمین خواهیم رفت.

او درباره شرایط تیمش نیز گفت:  بازیکنان خوبی داریم اما تعدادشان کافی نیست. کمبود بازیکن از یک طرف و مصدومیت های متعدد از طرفی دیگر ما را بسیار آزار می دهد. ایمان دارم که اگر چند مهره خوب به خدمت بگیریم و تیم مان کامل تر شود، شگفتی ساز خواهیم شد.

سرمربی ماشین سازان درباره وضعیت بازیکنان این تیم برای دیدار پیش رو عنوان کرد: وقتی از مصدومیت صحبت می کنم، منظورم مصدومیت و غیبت چندین بازیکن سرشناس مان در هر بازی است. پیمان بابایی را این هفته هم نداریم. محسن یوسفی هفته گذشته مصدوم شد و نیست. مسیح زاهدی هم روز گذشته در تمرین مصدوم شد و بازی با نساجی را از دست داد.

مهاجری در واکنش به گلایه های سرمربی نساجی از داوری گفت: نباید در فوتبال داوران را از نظر روانی تحت فشار قرار دهیم. همه تیم ها بدون استثنا از داوری ضربه خورده اند و این اتفاقی بدیهی در فوتبال دنیا به شمار می رود. تیم ها نباید داوران را مقصر نتیجه نگرفتن خود بدانند. هر تیم و اعضای آن مسئول نتایج اش هستند و هر تیمی که بتواند بهتر از دیگر تیم ها عمل کند بالاتر خواهد بود.

سرمربی ماشین سازان در پایان گفت: نباختن در لیگ برتر حقیقتا کار دشواری است. فاصله بین تیم ها خیلی کم است و به جز چند تیم، بقیه تیم ها در سطوحی تقریبا برابر هستند. خوشحالم که تا کنون باختی نداشته ایم.  تلاش بازیکنان تیم این رکورد را شکل داده و می خواهیم آن را حفظ کنیم.