مرزبان: بازی با پدیده برای زندگی فوتبال ما مهم است

مرزبان: بازی با پدیده برای زندگی فوتبال ما مهم است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد درباره این بازی گفت: بعد از بازی‌هایی که انجام دادیم بازی خوبی مقابل ماشین سازی به نمایش گذاشتیم. بازیکنانم تعهد خوبی به این تیم و شهر دارند. در دقیقه ۹۰ بازی قبلی گل خوردیم اما از آن یاد گرفتیم تا هدفمند در مکان و زمان بازی کنیم چون فاکتورهای مهمی هستند.


وی در مورد دیدار برابر پدیده که صدرنشین مسابقات است، اینگونه توضیح می دهد: بازی با پدیده بازی سختی خواهد بود چرا که این تیم فوتبال باکیفیتی ارائه می‌دهد و تا اینجا هم امتیازات خوبی گرفته به طوری که صدرنشین جدول لیگ است اما ما هم نیاز داریم از این بازی امتیاز بگیریم و این برای زندگی فوتبالی ما مسأله مهمی است تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم. می‌خواهیم به روند مثبت‌مان ادامه دهیم اما باید بدانیم که پدیده تشکیلات خوبی دارد و به همین دلیل انتظار یک بازی خوب از دو تیم را داریم چرا که هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند و فوتبال مدرنی انجام می‌دهند. امیدوارم که فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم امتیاز بگیریم.


مرزبان درباره اینکه بازیکن مصدوم یا محروم برای بازی مقابل پدیده دارند اظهار داشت: یک بازیکن مصدوم در بازی قبل داشتیم که او هم به این بازی می‌رسد اما خوشبختانه همه بازیکنان محروم و مصدوم ما به این بازی می‌رسند. امیدوارم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.