خسرویار: بازیکنان با تلاش و پشتکار پیروز میدان شدند/باید نقاط ضعف را رفع کنیم

خسرویار: بازیکنان با تلاش و پشتکار پیروز میدان شدند/باید نقاط ضعف را رفع کنیم

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جوان گفت: امیدوارم برابر میانمار بهترین بازی را انجام دهیم. نقاط ضعف را باید رفع کنیم. 

به گزارش وبسایت فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: اولین بازی دوره مقدماتی بود و با تیم لائوس تا به حال بازی برگزار نکرده بودیم. سال گذشته در تایلند، بازی این تیم را دیده بودم که جنگنده بوده و برای کسب توپ تلاش بسیار می کردند.

وی افزود: در دیدار امروز نیز این اتفاق بارها افتاد اما بازیکنانم با پاسکاری و دقت بالا و بازی مناسب توانستند پیروز میدان شوند. هر چند که داور یک طرف سوت می زد و بازیکنان تیم لائوس مرتبا خود را به زمین می انداختند اما بچه های ما تلاش کردند تا گل بزنند و این اتفاق افتاد.
خسرویار ادامه داد: سه گلی که فاطمه قاسمی به ثمر رساند با پاس گل زهرا خدابخشی بود. با ورود قاسمی به بازی ، گل ها یکی پس از دیگری به ثمر رسید و گل چهارم نیز توسط ویدا رعیت یکی از بازیکن ایرانی - آمریکایی به ثمر رسید. معتقدم حضور این بازیکن به همراه خواهرش در تمرینات تیم و در ترکیب اصلا ریسک نبود. چون مرتبا آنها را زیر نظر داشته و سبک بدنسازی آمریکایی داشتند. اطمینان داشتم که می توانستند به تیم کمک کنند. مرتبا در مسابقات لیگ بازی دارند و آمادگی آنها باعث شد تا در کنار دیگر بازیکنان قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در ادامه بیان کرد: حضور حسین عبدی و محمد حبیبی در کنار سمیه شهبازی و حمیده حمیدی باعث شده تا روند رو به رشد داشته باشیم. امیدوارم برابر میانمار بهترین بازی را انجام دهیم. نقاط ضعف و قوت داریم و باید آنها را رفع کنیم. ما در این دیدار سه تعویض کردیم و طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا و قانون فوتبال در دنیا 3 تعویض هر تیم می تواند داشته باشد که ما نیز سه تعویض خود را انجام دادیم و با تعویض های بسیار مناسب، توانستیم پیروز باشیم.

7655