سایت رسمی فوتبالی – اتوبوسهای تیمهای منچستریونایتد و یوونتوس پیش از دیدار دو تیم در ترافیک گیر افتادند.
این اولین باری نیست که اتوبوس منچستریونایتد دیر به ورزشگاه اولدترافورد میرسد. آنها در بازی با والنسیا هم دیر به ورزشگاه رسیدند و به همین دلیل از سوی یوفا جریمه شدند.
ژوزه مورینیو به حدی از اوضاع عصبانی بود که از اتوبوس پیاده شد و پیاده رفت: «ما هتل را عوض کردیم تا در نزدیکی ورزشگاه باشیم. بازیکنان 45 دقیقه در اتوبوس بودند اما من پیاده آمدم! من از بین هواداران، در حالی که کلاه لباسم بر سرم بود، راه رفتم و هیچ کس من را نشناخت. یوونتوس هم همین مشکل را داشت. من به نماینده یوفا گفتم که اوضاع از چه قرار است تا ما را دوباره جریمه نکنند.» در تصویر سمت چپ، مورینیو را میتوان دید.
برای اتوبوس منچستریونایتد حدود 70 دقیقه طول کشید که فاصله 700 متری هتل تا ورزشگاه را طی کند.
8444

منچستریونایتد 











