آ.ا.ک 0 – 2 بایرن؛ 3 امتیاز دشوار از آتن

آ.ا.ک 0 – 2 بایرن؛ 3 امتیاز دشوار از آتن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن چند هفته دشوار، بایرن ابتدای هفته در بوندسلیگا ولفسبورگ را شکست داد و حالا در لیگ قهرمانان رقیب یونانی را مغلوب کرد تا بحران را به دست فراموشی بسپارد.

بازی با برتری بایرن آغاز شد و در دقیقه 10 لواندوفسکی می توانست با ارسال کیمیچ گل اول را به ثمر برساند اما بارکاس عکس العمل خوبی نشان داد. دقایقی بعد این بار مت هوملس با یک ضربه سر محکم دروازه آ.ا.ک را تهدید کرد اما این بار هم دروازه بان حریف موفق به دفع این موقعیت خطرناک شد.

در دقیقه 22 اولین موقعیت مهم آ.ا.ک آتن روی دروازه بایرن ایجاد شد اما ضربه زیبای پونس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول یک بار دیگر بایرن در آستانه زدن گل اول قرار گرفت اما ضربه والی لواندوفسکی با اختلاف کمی به بیرون رفت تا 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم آ.ا.ک آتن تا آستانه باز کردن دروازه بایرن نیز پیش رفت اما ضربه باکاستس از درون محوطه با کمترین اختلاف راهی بیرون شد تا بهترین فرصت میزبان از دست برود.

اما در دقیقه 60 بایرن به گل رسید. ضربه آرین روبن درون محوطه توسط مدافعان آ.ا.ک آتن برگردانده شد اما در ریباند خاوی مارتینز موفق شد با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر برساند.

حملات باواریایی ها ادامه یافت و 4 دقیقه بعد و این بار روی ارسال عرضی رافینیا، لواندوفسکی موفق شد برابر دروازه خالی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی بعد رافینیا روی یک توپ برگشتی می توانست زننده گل سوم بایرن لقب گیرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه آ.ا.ک آتن به بیرون رفت. در اواخر بازی موقعیت خوب گورتزکا با دخالت مدافعان حریف از دست رفت تا در نهایت بایرن با 2 گل در یونان به پیروزی برسد.