سبقت اوزیل از کلینزمن؛ اوزیل موفق ترین آلمانی تاریخ لیگ برتر

سبقت اوزیل از کلینزمن؛ اوزیل موفق ترین آلمانی تاریخ لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی- مسوت اوزیل حالا موفق ترین بازیکن آلمانی در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس است. بازی ساز آلمانی آرسنال اندکی قبل از اتمام نیمه اول بازی تیمش مقابل لسترسیتی در ورزشگاه خانگی آرسنال، موفق به گلزنی شد و بازی را به تساوی کشاند. این سومین گل اوزیل در رقابت های لیگ برتر بود و بدین ترتیب نام این ستاره آلمانی ترک تبار در صدر جدول موفق ترین بازیکنان آلمانی در تاریخ لیگ انگلیس با بیشترین گل زده به ثبت رسید. اوزیل در 4 بازی اخیرش در رقابت های لیگ برتر، موفق به زدن 3 گل شده است.

بدین ترتیب او توانست از رکورد یورگن کلینزمن بازیکن سابق تاتنهام و اوو روسلر، ستاره آلمانی و اسبق تیم های منچسترسیتی و ساوثهمپتون که هر کدام موفق به زدن 29 گل در رقابت های لیگ برتر انگلیس شده بودند پیشی بگیرد و با 30 گل به تنهایی نامش را در صدر لیست موفق ترین بازیکنان آلمانی در لیگ انگلیس ثبت کرد.

این درحالی است که اوزیل همچنان در دنیای فوتبال حضور دارد و می تواند آمار گلزنی اش در رقابت های لیگ انگلیس را بهبود ببخشد و رکوردش را دست نیافتنی تر کند. 

اوزیل مدتی پیش و در پی انتشار عکسی از او با اردوغان رئیس جمهور ترکیه، با سیلی از انتقادات مواجه شد و همین رویه باعث شد تا او تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی بگیرد. حالا و در این شرایط که تیم ملی آلمان در بحرانی عمیق فرو رفته، شاید جای خالی این بازیکن توانا در اردوی ژرمن ها بیش از هر زمان دیگری احساس شود.

6363