پیش بازی پرسپولیس - السد / در انتظار سه‎شنبه رویایی

پیش بازی پرسپولیس - السد / در انتظار سه‎شنبه رویایی

سایت فوتبالی – پرسپولیس در بازی مقابل السد به دنبال رسیدن به یک موفقیت تاریخی است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس حالا فقط یک قدم تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد. آنها برای آنکه سه شنبه اول آبان برایشان یک روز تاریخی شود نباید مقابل السد و ستارگانش شکست بخورند تا بتوانند در ادامه موفقیتهایشان با برانکو، حضور در فینال لیگ قهرمانان را هم تجربه کنند.

نتیجه بازی قبلی: پرسپولیس شبی به یاد ماندنی در دوحه رقم زد و در شرایطی که نفراتی نظیر انصاری و کامیابی‎نیا را در اختیار نداشت موفق شد با پنالتی علیپور، السد را در دوحه شکست دهد. باختی که اولین شکست خانگی یاران ژاوی در لیگ قهرمانان محسوب می‎شد.

آمار فوق العاده در آزادی: درست است که پیروزی 0-1 در دوحه به هیچ عنوان نمی تواند ضامن موفقیت قرمزها در بازی برگشت باشد اما آنها می توانند روی آمار فوق العاده شان در استادیوم آزادی حساب ویژه ای باز کنند چرا که پرسپولیس موفق شده این فصل تمام بازیهای خانگی اش در لیگ قهرمانان را با برد به اتمام برساند و شاگردان برانکو در خانه به هیچ حریفی رحم نکردند و حتی به تساوی هم راضی نبوده اند

کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین است: پرسپولیس و السد پیش از بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، در مرحله گروهی هم با یکدیگر بازی کردند. درست است که السد در دوحه موفق شد با نتیجه 1-3 پرسپولیس را شکست دهد اما قرمزها در بازی برگشت در آزادی حریفشان را شکست دادند و داستان بازی رفت مرحله نیمه نهایی را هم که می دانید. تنها تیمی که به جز پرسپولیس موفق شده السد را در لیگ قهرمانان شکست دهد، نسف قارشی بوده

مواظب ستاره‎های السد باشید: السد فقط به ژاوی و بغداد بونجاح ختم نمی‎شود. قرمزها باید مواظب وینگرهای این تیم یعنی اکرم عفیف و حسن الهیدوس باشند. بازیکنانی که یک لحظه غفلت از  آنها می تواند به ضرر قرمزها تمام شود.

دوئل با اسپانیایی‎ها: جدا از آنکه کمال و احمد نوراللهی باید هر طور شده ژاوی را مهار کنند تقابل بشار رسن با گابی هافبک دفاعی السد هم جالب خواهد بود.

تیم داوری:

داور وسط: کوالنکو والنتین

کمک داور اول: شودموف فوسنیدین

کمک داور دوم: گاینولین تیمور

داور چهارم: سرازیتیوف روسلان

طرح: حمید سحری

1984