راهکار کاسیاس برای فراررئال از بحران؛ امید سن ایکر به بازگشت به تیم ملی

راهکار کاسیاس برای فراررئال از بحران؛ امید سن ایکر به بازگشت به تیم ملی

سایت رسمی فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان سابق رئال مادرید که در حال حاضر در تیم پورتو بازی می کند، در گفت و گویی که با هوادارانش در شبکه اجتماعی توئیتر داشت، پاسخگوی برخی سوالات شد و در مورد تمایلش برای بازگشت به تیم ملی اسپانیا و حال و روز و بحران فعلی رئال مادرید اظهار نظر کرد. او اعلام کرد که دوست دارد تا در پرتغال از فوتبال خداحافظی کند و از این ایده استقبال کرد. سن ایکر همچنین یادآوری کرد که هنوز امیدوار است تا لوئیس انریکه او را به تیم ملی اسپانیا دعوت کند تا بتواند دوباره سنگربان لاروخا شود. این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*در پورتو با فوتبال خداحافظی می کنی؟

دوست دارم! از زندگی دراین شهر احساس خوشبختی می کنم. اینجا باشگاهی است که با آغوش باز از من استقبال کردند.

*دوست داری به تیم ملی برگردی؟

قطعا بله. درک می کنم که لوئیس انریکه ایده های تازه ای برای دوره تازه تیم ملی دارد ولی من هم انگیزه های زیادی برای برگشت به تیم ملی دارم.

*نظرت درمورد تکنولوژی وار چیست؟

به نظرم استفاده از تکنولوژی وار در فوتبال خوب است ولی باید این تکنولوژی را بهبود بخشید! اما تصمیم برای استفاده از تکنولوژی وار تصمیم درستی بود.

*فکر می کنی رئال چطور باید با این شرایط روبرو شود؟

باید آرامش را حفظ کرد. فصل تازه شروع شده است. هواداران رئال متوقع هستند ولی شرایط را هم درک می کنند. تیم دستخوش تغییراتی شده که تغییرات مهمی هم بوده

*بهترین لحظه ای که در رئال سپری کردی؟

هشتمین قهرمانی اروپایی مان

*ممکن است درآینده سرمربی شوی؟ یا مدیر ورزشی ویا مدیر باشگاه؟

هرسه گزینه مرتبط با فوتبال هستند و این خیلی خوب است. از هرسه پست خوشم می آید و برای این کارها باید حسابی خودم را آماده کنم

6363