ویکی پدیا و معرفی کنته به عنوان سرمربی جدید رئال

ویکی پدیا و معرفی کنته به عنوان سرمربی جدید رئال

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که رئال مادرید در روزهایی بحرانی به سر می برد، گمانه زنی ها در مورد زمان برکناری جولن لوپتگی از سمت مربیگری این تیم و در نتیجه معرفی جانشین او در باشگاه برنابئو حسابی داغ است. در این روزها نام گزینه های مختلفی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید مطرح می شود.

روزنامه کوریره دلوسپورت چاپ ایتالیا روز پنجشنبه در گزارشی نام آنتونیو کنته را به عنوان سرمربی آتی رئال مادرید معرفی کرده بود و در روزها و ساعات اخیر نام گزینه های دیگری در رسانه های مختلف ورزشی به چشم می خورند. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی هم مشغول ارزیابی گزینه هاست.

نکته جالب توجه اینجاست که کاربران نسخه اینترنتی روزنامه آ.اس چاپ مادرید، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی را مقصر بحران اخیر تیمشان می دانند.

گویا روز دوشنبه هفته گذشته سران باشگاه رئال مادرید با آنتونیو کنته، سرمربی سابق چلسی و یوونتوس تماس تلفنی داشته اند و بعد از باخت روز شنبه رئال مادرید مقابل لوانته که با نتیجه 2-1 رقم خورد، در وب سایت ویکی پدیا در صفحه رسمی آنتونیو کنته، نام او به عنوان سرمربی رئال مادرید درج شده است.

در این میان، به نظر می رسد که کنته هم مشکلی برای رویارویی با این چالش جدید ندارد. در تابستان گذشته، سران رئال سعی در وسوسه کردن این سرمربی ایتالیایی و 4 سرمربی دیگر برای نشستن روی نیمکت مربیگری تیمشان قبل از لوپتگی داشتند. 

سران باشگاه مادریدی هم در روزهای گذشته خبر منتشره در روزنامه کوریره دلوسپورت را تکذیب نکرده اند. این درحالی است که معمولا وقتی اخباری این چنینی روی وب سایتها قرار می گیرد، سران باشگاه مادریدی با انتشار بیانیه ای این اخبار را تکذیب می کنند و این اتفاقی است که در تابستان گذشته در واکنش به خبری مبنی بر تلاش رئالی ها برای خرید نیمار و ام باپه اتفاق افتاده بود.

 6363