شیعی: اگر قانون بازنشستگان شامل فدراسیون فوتبال شود، شش نفر از اعضای هیات رئیسه باید بروند

شیعی: اگر قانون بازنشستگان شامل فدراسیون فوتبال شود، شش نفر از اعضای هیات رئیسه باید بروند

وبسایت رسمی فوتبالی- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص نشست امروز اعضا هیات رییسه فدراسیون فوتبال به سوالات خبرنگار سایت فوتبالی پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، محمود شیعی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در ابتدا گفت: در جلسه امروز( یکشنبه) مصوبات جاری فدراسیون فوتبال توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال ارائه شد و مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

شیعی در پاسخ به این سوال که طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال اعمال خواهد شد یا نه گفت: در مورد قانون منع بگار گیری بازنشستگان و بازنشتگی چند تن از اعضای هیات رییسه بحث شد و قرار شد همان بحث اساسنامه فدراسیون مورد توجه قرار بگیرد اما تفسیر مراجع قانونی ملاک بررسی و رسیدگی به این موضوع خواهد بود.

وی افزود: با استناد به مصوباتی که به تایید هیات دولت وقت و همچنین کمیته انتقالی وقت فدراسیون فوتبال رسیده پیش خواهیم رفت. در مورد موضع وزارت ورزش در مورد این ماجرا بحثی نشد اما تابع نظر قانون گذار هستیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چند نفر از اعضا مشمول این قانون می شوند گفت: اگر این طرح فدراسیون فوتبال را شامل شود 6 نفر از اعضا شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند و همانطور که گفتم اعضا به تصمیم قانون گذار احترام می گذارند.

شیعی در پایان با اشاره به این موضوع که هر چه سریع تر باید تکلیف این ماجرا روشن شود ادامه داد: فرصتی نیست تا 24 آبان فرصت داریم که تکلیف روشن شود زیرا بعد از آن قانون منع بکارگیری بازنشستگان اجرایی می شود. اگر قرار باشد 6 نفر از اعضا 9 نفره بازنشسه اعلام شوند ناخوداگاه هیات رییسه از اکثریت خارج می شود و دچار فقدان تصمیم گیری شود. امیدوارم مسئولین هرچه سریع تر تصمیم گیری کنند تا مشخص شود آیا اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال به کار خود ادامه خواهد داد یا نه.

1984