توئیت سیاستمدار اسپانیایی: حالا کریس ونیمار وگریزمن می توانند به مسی درغذاخوردن کمک کنند.

توئیت سیاستمدار اسپانیایی: حالا کریس ونیمار وگریزمن می توانند به مسی درغذاخوردن کمک کنند.

سایت رسمی فوتبالی- گابریل روفیان نماینده جناح چپ جمهوری خواه کاتالونیا در کنگره نمایندگان اسپانیا، یکی از چهره های فعال در شبکه های اجتماعی است. مصدومیت لیونل مسی در دیدار شنبه شب بارسلونا مقابل سویا بهانه ای شد تا آقای روفیان توئیتی را خطاب به بازیکنانی که بر سر کسب توپ طلا با مسی آرژانتینی رقابت می کنند، منتشر کند.

روفیان در پیغامش در توئیتر به این نکته اشاره کرده که حالا که مسی از ناحیه دست مصدوم شده، کریس رونالدو، نیمار و گریزمن می توانند با مسی بر سر یک میز بنشینند تا به مسی در راستای غذا خوردن کمک کنند.

البته پیغام او با در نظر داشتن پیغام اخیری بود که آنتوان گریزمن در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود. گریزمن در پستی برای آنکه بگوید که از نظر فوتبالی و در کورس برای فتح توپ طلای سال 2018 خودش را در حد و اندازه های مسی و رونالدو می بیند، در پیغامی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشته بود:« من سر همان میزی که کریستیانو و مسی نشسته اند، غذا می خورم.» و حالا آقای روفیان با اشاره ای ریز به توئیت اخیر گریزمن، خبر مصدومیت مسی را بازتاب داد و به نحوی نظرش در مورد برتر بودن لئو مسی نسبت به سایر رقبایش را نیز ابراز نمود.

این توئیت روفیان هم مثل سایر توئیت های او بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و در عین حال باعث دو دستگی بین منتقدان و طرفداران لیونل مسی شده است. توئیت آقای روفیان این است:« بعد از آنچه برسر بازوی مسی آمد، حالا بله، کریستیانو، گریزمن و نیمار می توانند بر سر میز مسی بنشینند تا به او برای غذا خوردن کمک کنند.»

در دقایق ابتدایی دیدار دو تیم بارسلونا و سویا در روز شنبه بود که لیونل مسی به زمین خورد و استخوان دست راستش شکست و حالا به مدت 3 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.


6363