اکثر کاربران مارکا خواهان اخراج لوپتگی قبل از ال کلاسیکو

اکثر کاربران مارکا خواهان اخراج لوپتگی قبل از ال کلاسیکو

سایت رسمی فوتبالی- باخت دیگری از رئال مادرید باعث شده تا دوباره بحث و صحبت در مورد برکناری احتمالی جولن لوپتگی از نیمکت مربیگری تیم مادریدی داغ شده است.

وب سایت رسمی روزنامه مارکا، یک نظرسنجی را منتشر کرده و از کاربرانش پرسیده که آیا موافق اخراج لوپتگی قبل از دیدار هفته آینده ال کلاسیکو هستند یا خیر. در بیست و چهار ساعت اخیر، بیش از 160 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند و 53% از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، به این سوال پاسخ مثبت داده اند و موافق برکناری لوپتگی در روزهای آتی هستند. 47% از کاربران هم بر این باور هستند که الان زمان مناسبی برای برکناری این سرمربی اسپانیایی نیست.

روز شنبه رئال مادرید در دیداری خانگی از سری رقابت های لالیگا با نتیجه 2-1 مغلوب لوانته شد و همین باخت بار دیگر فشارها برروی جولن لوپتگی افزایش داده است. حالا و در این شرایط بقای لوپتگی روی نیمکت مربیگری رئال، بیش از هرزمان دیگری با تردید همراه است. رئالی ها در پنج بازی اخیرشان موفق به برد نشده اند و 4 تا از این 5 ناکامی، با باخت همراه بوده. در عین حال یک رکورد منفی هم برای تیم مادریدی ثبت شده: رکورد دقایق متوالی بدون گلزنی که حالا ضعیف ترین رکورد دراین زمینه در طول تاریخ باشگاه مادریدی به نام تیم لوپتگی ثبت شده است. در کنار تمام این صحبت ها، رئال هفته آینده بازی حساس و سرنوشت سازی را در رقابت های لالیگا مقابل بارسلونا خواهد داشت و این اولین ال کلاسیکوی مادریدی ها بدون کریستیانو رونالدو خواهد بود.

در روزهای اخیر نام گزینه های مختلفی برای جانشینی لوپتگی مطرح شده است. از گوتی، ستاره سابق رئال، آنتونیو کنته سرمربی سابق یوونتوس و چلسی و میشل لادروپ به عنوان گزینه های احتمالی نشستن روی نیمکت مربیگری رئال مادرید یاد می شود.


6363