آذری: اشتباهات داوری اجازه بدهد ذوب آهن به روند خوب خود باز می گردد/ کادر فنی تیم باید راهکار های بهتر داشته باشد

آذری: اشتباهات داوری اجازه بدهد ذوب آهن به روند خوب خود باز می گردد/ کادر فنی تیم باید راهکار های بهتر داشته باشد

وبسایت رسمی فوتبالی- سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص شرایط داوری و انتقال رضا شکاری به روبین کازان  به سوالات خبر نگار سایت فوتبالی پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، آذری در خصوص شرایط کلی ذوب آهن گفت اظهار داشت: یکسری ها اجازه بدهند شرایط تیم خوب است، اگر داوران عزیز اشتباهات‌شان برای ذوب آهن بعد از 9 هفته کاهش پیدا کند تیم ذوب آهن در مسیر صعود قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت باشگاه از نتایج تیم راضی هست یا نه گفت: ما از روند و رویکردی که داشته ایم رضایت داریم اما در فوتبال نتیجه گیری مهم است ولی همه مثل من فکر نمی کنند هواداران، سهام داران و حتی خود بازیکنان. نتیجه گیری تحت تاثیر  خیلی چیزهاست. ما یک مقدار باید تلاشمان را بیشتر کنیم و کادر فنی تیم هم باید راهکار های بهتری را ارائه بدهد از طرف دیگر اشتباهات داوری تیم ما را خیلی اذیت کرده است 7-8 امتیاز را همیگونه از دست داده ایم اما مطمئنم نتیجه گیری هم فرا خواهد رسید و ذوب آهن جایگاهی خوبی کسب خواهد کرد.

 مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص پرونده رضا شکاری که راهی تیم روبین کازان روسیه شده است خاطرنشان کرد: کارهای مربوط به پرونده رضا شکاری دنبال می شود. هفته گذشته گفته بود 100هزار دلار مبلغ رضایت نامه باشگاه ذوب آهن روی میز است، ما دنبال الباقی مبلغ هستیم که زیر میز است! ما مواضع خود را مشخص کرده ایم و با رضا شکاری مشکلی نداریم و می دانم او روزی بازیکن و ستاره بزرگی خواهد شد؛ اما طرف ما در این ماجرا مدیران باشگاه هستند.

9697