تیم جدید رامین رضاییان: بانوان ملوان

تیم جدید رامین رضاییان: بانوان ملوان

وبسایت رسمی فوتبالی- رامین رضاییان تیم ندارد و برای حفظ آمادگی و ادامه حضور در فهرست کارلوس کی‌روش مجبور است تمرین انفرادی انجام بدهد. او امروز همراه با تیم بانوان ملوان عکس یادگاری گرفت و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش وبسایت فوتبالی، بعد از یک فصل نا امیدکننده در لیگ بلژیک و باشگاه اوستنده، رامین رضاییان جام جهانی موفقی را سپری کرد. او در هر 3 بازی ایران مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال، یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود و فراتر از انتظار ظاهر شد تا همه منتظر انتقال او به لیگی معتبر و باشگاهی جدید باشیم. این اتفاق البته که تا به امروز رخ نداده و رضاییان را همراه با کریم انصاری‌فرد، به تنها بازیکنان بدون باشگاه تیم ملی ایران تبدیل کرده است.

رامین رضاییان، این روزها را در کمپ تیم‌های ملی می‌گذراند. او تیم ندارد و برای حفظ آمادگی و ادامه حضور در فهرست کارلوس کی‌روش مجبور است تمرین انفرادی انجام بدهد و با این روش، آمادگی‌اش را حفظ کند. صحبت از حضور رضاییان در تراکتورسازی بود اما این اتفاق هم نیفتاد تا دفاع راست سابق پرسپولیس، در بلاتکلیفی مطلق بسر ببرد. رامین، امروز همراه با تیم بانوان ملوان عکس یادگاری گرفت و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد. تیمی که در لیگ بانوان شرکت می‌کند و برای موفقیت تمرینات طاقت‌فرسایی را انجام می‌دهد. این بار البته با حضور یک میهمان ویژه که نامش رامین رضاییان بود. 

7655