ترکیب احتمالی میلان و اینتر

ترکیب احتمالی میلان و اینتر

سایت رسمی فوتبالی - دیگو لاکسالت به همراه گونزالو هیگواین برای میلان به میدان خواهند رفت اما اینتر هنوز دو ‍‍‍پست مبهم برای بازی امشب دارد. 

به گزارش فوتبالی، هر دو مربی ترکیب منتخب خود برای این فصل را پیدا کرده اند و تنها چند بازیکن مصدوم برای این بازی وجود دارند. بر اساس آخرین اخبار وسینو با مصدومیت از وقفه بازی های ملی بازگشت و به دلیل بازی بعدی برابر لیگ قهرمانان با بارسلونا در ترکیب قرار نخواهد داشت. مائورو ایکاردی در کنار ایوان پریشیچ و ناینگولان و پولیتانو به احتمال زیاد در ترکیب قرار خواهد داشت. بالده و مارتینز  آماده هستند تا در نیمه دوم از روی نیمکت به زمین آمده و شرایط را تغییر دهند. تردید اصلی در ترکیب میلان دفاع راست آنهاست که باید از بین آباته و کالابریا انتخاب شود. گتوزو در کنفرانس خبری روز گذشته گفت که دو بازیکن از ناحیه مچ پا مشکل دارد که به نظر می رسد این مصدومیت متعلق به بوناونتورا و کسیه باشد اما احتمالا هیچکدام مشکلی برای حضور در ترکیب تیم نخواهند داشت. اسکای اسپرت ایتالیا گزارش داده که لاکسالت به احتمال زیاد در ترکیب تیم حضور خواهد داشت.

ترکیب احتمالی اینتر: هاندانوویچ، دی آمبروزیو، دی فرای، اشکرینیار، آساموا، گالیاردینی، بروزوویچ، پولیتانو، ناینگولان، پریشیچ، ایکاردی

ترکیب احتمالی میلان: دوناروما، کالابریا، موساکیو، رومانیولی، رودریگز، کسیه، بیلیا، بوناونتورا، سوسو، هیگواین، لاکسالت

1070