صنعت نفت آبادان 2 - تراکتورسازی یک؛ تراکتور با تقوی هم به نفت باخت / اولین برد برزیلی ها در لیگ

صنعت نفت آبادان 2 - تراکتورسازی یک؛ تراکتور با تقوی هم به نفت باخت / اولین برد برزیلی ها در لیگ

وبسایت فوتبالی- دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18:00 به مصاف هم رفتند که در پایان آبادانی ها فاتح این پیکار بودند.

کمی بیش از یک ماه پیش دو تیم در جام حذفی به مصاف هم رفتند که بازی برده را تراکتوری ها وا دادند و نفت آبادان موفق شد با کامبکی رویایی تیم جان توشاک را از این پیکارها حذف کند. پس از آن بازی توشاک به کشورش بازگشت و هدایت پرشورها بر عهده محمد تقوی قرار گرفت.

اما امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان، نفتی ها از همان اول بازی نشان دادند که به دنبال اتفاقات نیستند و می خواهند اولین برد لیگشان را دشت کنند.

همین هم شد و شاگردان پائولو سرجیو با ارائه یک بازی هدفمند موفق شدند میهمانشان را با شکست به تبریز بدرقه کنند.

هفته نهم لیگ برتر

شنبه 28 مهرماه 1397

ورزشگاه تختی آبادان ساعت 18:00

 تیم داوری: حسین زرگر، محمدرضا منصوری ، هادی طوسی و جواد رحیم زاده 


کارت ها

عقیل کعبی(31) مصطفی احمدی(86) شهاب گردان(6+90) از صنعت نفت کارت زرد

علی عبدالله‌زاده(33) محمد طیبی(82) از تراکتورسازی کارت زرد

گل ها:

گل اول برای صنعت نفت آبادان، طالب ریکانی دقیقه 17:

 طالب ریکانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت تماشایی پای چپ دروازه فروزان را باز کرد.

گل اول برای تراکتور آنتونی استوکس دقیقه 74:

 دژآگه کاپیتان تراکتور به زیبایی حرکت کرد و پاس عمقی برای استوکس فرستاد. مهاجم تعویضی تراکتور با گردان تک به تک شد تا در نهایت با بغل پایی آرام و دقیق گل تساوی تیمش رابزند.

گل دوم برای صنعت نفت آبادان، رضا جبیره دقیقه 75:

تنها یک دقیقه از خوشحالی میزبان نگگذشته بود که نفتی ها گل دومشان را زدند. شوت ایمانی ناقص دفع شد تا میلاد جهانی با ضربه سر توپ را روی خط دروازه برای جبیره بندازد؛ بازیکن تیم ملی امید هم راحت ترین کار را کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

ترکیب صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم ( 72- میلاد جهانی)، طالب ریکانی ( 78- محمد رضا غبیشاوی) ، جعفر سلمانی و رضا جبیره نفراتی

سرمربی: پائولو سرجیو

ترکیب تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده، احسان حاج‌صفی ، دانیال اسماعیلی فر ، مهدی مهدی‌پور ، علی‌رضا نقی‌زاده، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا ، احسان پهلوان و لی اروین ( 46- آنتونی استوکس)

سرمربی: محمد تقوی

دقایق حساس:

دقیقه 10: ناهماهنگی در عقب زمین تراکتورسازی نزدیک بود موقعیت گلزنی برای جبیره خلق کند که در نهایت توپ در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه 13: شوت ریکانی از فاصله 25 متری به شکل خطرناکی از کنار دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 15: سانتر عالی پهلوان روی سر لی اروین نشست و این بازیکن اسکاتلندی از روی خط شش قدم ضربه محکمی به توپ زد اما جاگیری عالی شهاب گردان یک گل صد در صد را برای نفت خرید.

دقیقه 22: شوت محکم و دقیق حاج‌صفی از روی ضربه آزاد سمت راست محوطه جریمه را شهاب گردان با واکنش زیبایی برگشت داد و در ادامه نیز شوت پهلوان را دوباره دروازه‌بان صنعت نفت دفع کرد که در ریباند این بار عبدالله‌زاده صاحب توپ شد و ارسال کوتاهی انجام داد که باز هم گردان توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 31: مانند بازی یک ماه پیش این دو تیم در جام حذفی تراکتور موقعیت های طلایی را از دست می دهد. در این لحظه از بازی ضربه کاشته حاج صفی با پای چپ نواخته شد و این بار تیر دروازه از وارد شدن توپ به گل جلوگیری کرد.

دقیقه 37: سانتر عالی ساکی روی سر جعفر سلمانی نشست تا ضربه زیبای این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه فروزان رد شود.

دقیقه 43: موقعیت عالی اکبر ایمانی!! در یک رفت و برگشت ایمانی با فروزان صاحب توپ شد اما توپ پس از برخورد به مدافع تراکتور و فروزان به کرنر رفت.

دقیقه 45: دومین تیر دروازه تراکتوریوها! سوگیتای ژاپنی با شوتی پرقدرت از فاصله دور تیر عمودی دروزاه گردان را به لرزه درآورد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: شوت پای راست حاج‌صفی با وجود اینکه در شرایط نامتعادلی از داخل محوطه جریمه زده شد، اما با کمترین فاصله از کنار دروازه صنعت نفت عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 51: ارسال خطرناک دژاگه از روی ضربه آزاد را گردان دفع کرد.

دقیقه 51: استوکس بهترین فرصت را داشت تا روی ارسال پهلوان گلزنی کند ولی ریکانی مقابل شوت او ایستادگی کرد تا در نهایت توپ در اختیار گردان قرار گرفته و خطر از روی دروازه صنعت نفت دور شود.

دقیقه 54: پاس دژاگه و سانتر تند و تیز استوکس از جناح چپ زمین را پهلوان نتوانست از مقابل دروازه صنعت نفت بزند تا توپ به اوت برود.

دقیقه 56: ضربه محکم استوکس در داخل محوطه به کعبی برخورد کرد و راهی به دروازه صنعت نفت نداشت.

دقیقه 59: شوت نقی‌زاده روی پاس دژاگه توسط مدافعان صنعت نفت دور شد.

دقیقه 60: ریکانی بعد از حمل توپ و دریبل‌های پیاپی به ایمانی که پشت محوطه جریمه بود، پاس داد ولی شوت زمینی او در دستان فروزان جای گرفت.

دقیقه 63: حاج‌صفی قصد داشت از جلو آمدن گردان استفاده کند و با شوت از میانه زمین گل تساوی تراکتور را بزند ولی ضربه او بی‌حاصل راهی اوت شد.

دقیقه 68: ضربه ایستگاهی نفتی ها از پشت محوطه جریمه تراکتور با حرکتی تمرین شده باعث غافلگیری مدافعین میهمان شد. در ادامه فروزان شوت سرکش مهاجم نفت را دفع کرد تا از خوردن گل دوم جلوگیری کند.

دقیقه 87: سوگیتا موقعیت طلایی گل زدن را از دست داد!! این بازیکن دروازه خالی را بد نشانه گرفت و توپ را به آسمان زد.

دقیقه 95: سانتر دژاگه با ضربه سر طیبی به طرز خطرناکی از بالای دروازه گردان به اوت رفت، هرچند که پرچم کمک داور بالا رفته بود!

2526